کد خبر : 2326
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 18:09

شهردار کلانشهر تبریز: کارکرد اصلی و فرهنگ بازار تبریز را باید حفظ کنیم تا از بین نرود

شهردار کلانشهر تبریز: کارکرد اصلی و فرهنگ بازار تبریز را باید حفظ کنیم تا از بین نرود

 شهردار تبریز گفت: باید از کارکردها و فرهنگ بازار حفاظت کنیم تا از بین نرود چون اگر بازار کارکرد اصلی خود را از دست بدهد نابود خواهد شد.

 

دکتر صادق نجفی در نشست صمیمی شهردار تبریز با بازاریان بازارچه دوه چی تبریز با اعلام این مطلب گفت: بازار فقط خشت و گل و طاق و سرا نیست و روح و فرهنگ چندین صد ساله حاکم بر بازار تبریز و مناسبات اجتماعی آن باید همواره حفظ شود.
وی با اعلام اینکه شهرداری تبریز برای احیای گذشته و تاریخ با عظمت این شهر قدم های بزرگی برداشته است اظهار داشت: از زمانی که مقبره الشعرا تحویل شهرداری تبریز شده است کارهای احیا و تبدیل این مکان فرهنگی و تاریخی را با سرعت و دقت تمام آغاز کرده ایم و این مجموعه بزرگ بعد از یکی دو سال یکی از فاخرترین مجموعه های فرهنگی و تاریخی کشور در این منطقه خواهد بود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای تسریع در فعالیت ها و کارهای اجرایی باید دلسوز باشیم اظهار داشت: شهرداری تبریز به دنبال تحویل گرفتن مجموعه ربع رشیدی و احیای این منطقه تاریخی می باشد .
نجفی با اعلام اینکه با همت اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز مبلغ مناسبی برای ساماندهی و بهسازی بازار بزرگ تبریز در بودجه سال آینده شهرداری تبریز پیش بینی شده است بر ضرورت همراهی و عدم سنگ اندازی برخی دستگاهها در پیشبرد امور تاکید کرد.
وی با اعلام اینکه شهرداری برای رفع موانع و مشکلاتی که در این منطقه بازار وجود دارد نیامند کمک کردم می باشد گفت:  شهروندان تبریزی نمایندگانی را برای شورای شهر انتخاب کرده اند که دلسوز شهر می باشند و با نگاه تخصصی و مطالعه شده به مسائل شهری و برای اصلاح امور تلاش می کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.