کد خبر : 2366
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 19:43

عضوشورای شهر تبریزتاکید کرد رضایت مردم از خدمات ناوگان اتوبوسرانی کاملا مشهود است

عضوشورای شهر تبریزتاکید کرد رضایت مردم از خدمات ناوگان اتوبوسرانی کاملا مشهود است

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز رضایت مردم از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز را مشهود و ملموس دانست.

استاد خاماچی عضوکمیسیون حمل  ونقل و خدمات شهری با اعلام این  مطلب افزود: شاخص رضایتمندی و دیدگاه مردم به خدمات ناوگان اتوبوسرانی نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.
این عضوشورای شهر با اشاره به حجم جابجایی سفر در سامانه اتوبوسهای تندرو گفت: این مسیر باید به لحاظ افزایش ناوگان مورد توجه ویژه مدیران ارشد شهرداری قرار گیرد.
خاماچی با اشاره به تامین اتوبوسهای تبریز گردی از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی که همه ساله در ایام عید و تابستان در شهر تبریز که به  صورت رایگان در اختیار میهمانان و گردشگران قرار می گیرد افزود: این خدمات در سطح کشور بی نظیر و یا کم نظیراست و  این طرح توانسته است رضایت گردشگران و حتی خود شهروندان تبریزی را جلب نماید.
خاماچی با اشاره با وضیعت آب و هوایی نامناسب در روز های گذشته گفت: با وجود بارندگی سنگین برف در شهر تبریز و لغزندگی معابر شرکت واحد تنها نهاد خدمتی بود که از اولین دقایق در خدمت رسانی به مردم پیشتاز بود.
وی کارکنان اتوبوسرانی را نماد خدمت در شهر معرفی کرد  و تصریح نمود: این عزیزان با کمترین توقع و چشم داشتی  از صبح علی الطلوع تا اواخر شب کار سنگین و خطیر جابجایی شهروندان را بر عهده دارند و  به عبارتی مردان خستگی ناپذیر در حوزه حمل و نقل عمومی هستند.
وی در پایان خواستار افزایش رفاه و معیشت کارکنان اتوبوسرانی شد و تصریح کرد: هر گونه خدمت و توجه به کارکنان این نهاد یک نوع سرمایه گذاری است نه هزینه، پس باید تلاش نماییم بخشی از مشکلات این قشر را با تصویب لوایح مورد نیاز به حداقل رسانیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.