کد خبر : 2375
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 10:20

خبر خوش برای ماشینچی ها؛ ماشین فصل آینده در دسته یک بازی می کند

خبر خوش برای ماشینچی ها؛ ماشین فصل آینده در دسته یک بازی می کند

 اختصاصی – سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز خبر از ادغام دو تیم فوتبال ماشین سازی و شهرداری تبریز در فصل پیش رو و فعالیت فوتبالی شهرداری با نام باشگاه ماشین سازی تبریز د اد.

سعید حاجی زاده با اعلام این خبر گفت: شورای ورزش شهرداری تبریز در جلسه اخیر خود به دنبال پیشنهاد و مصوبه هئیت مدیره سازمان تصمیم گرفته است که در فصل پیش رو سهمیه لیگ یکی شهرداری تبریز با نام ماشین سازی تبریز در لیگ حضور یابد.
وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر سازمان ورزش شهرداری دو امتیاز تیم فوتبال دارد تیم سهیمه دوم نیز با نام ماشین سازی و صرفا با استفاده از بازیکنان بومی و زیر ۲۳ سال در راستای حمایت از استعدادهای بومی فعالیت خواهد داشت.
حاجی زاده افزود: حرکتی که در حال حاضر در جهت احیای باشگاه ماشین سازی تبریز صورت گرفته است با این مصوبه به نتیجه رسیده است و این نوید را به هواداران ماشین سازی می دهیم که روزهای خوبی در انتظار قدیمی ترین تیم شهرمان قرار دارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همه هواداران ماشین سازی به دنبال حضور تیم ماشین سازی در لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور و برگزاری دربی قدیمی و تاریخی تبریز بین دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی هستند.
سعید حاجی زاده در ادامه با اشاره به وضعیت فصل اخیر این تیم اظهار داشت: پیرو تلاشهایی که اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار تبریز در راستای احیای قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز صورت گرفته بود سال گذشته زیر این تیم تحت پوشش شهرداری تبریز قرار گرفت .
عضو شورای شهر تبریز افزود: خوشبختانه علی رغم اینکه در زمان تحویل گرفتن تیم ماشین سازی توسط شهرداری تنها یک هفته به آغاز مسابقات لیگ زمان باقی مانده بود اما این تیم در فصل جاری نتایج خوب و قابل قبولی گرفت.
حاجی زاده همچنین در خصوص اعتبارات سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: شورای اسلامی شهر تبریز با افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات سازمان ورزش کل اعتبارات این سازمان را از ۱۳ میلیارد تومان در سال ۹۳ به ۱۶ میلیارد تومان در فصل پیش رو افزایش داده است که نویدبخش حرکت عظیم شهرداری در ورزش خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در سال پیش رو برای اولین بار شهرداری در زمینه کشتی نیز فعال خواهد بود گفت: با درنظر گرفتن سابقه و افتخارات زیادی که کشتی گیران شهرمان برای تبریز کسب کرده اند و این ورزش ملی جایگاه ویژه در تبریز و استان دارد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.