کد خبر : 2394
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 19:09

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: تحقق ۹۰ درصدی بودجه، نشان از تعامل شورا و شهرداری دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: تحقق ۹۰ درصدی بودجه، نشان از تعامل شورا و شهرداری دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره تحقق ۹۰ درصدی بودجه سال ۹۳ گفت: این تحقق بودجه نشان دهنده تعامل صحیح شورا و شهرداری در تمامی لوایح و پروژه هاست.

 

به گزارش آی نیوز؛ شهرام دبیری افزود: در سال جاری، ۹۰ درصد لوایح واصله به شورا تصویب شده و  ۵ درصد باقی مانده به دلایل کارشناسی رد یا معلق مانده است.
وی نقش شوراها را به عنوان نهادی مشورتی مهم دانسته و گفت: شورا تشکلی است که در نظام مردم سالار دینی، نمادی حقیقی از حضور مردم در اداره جامعه به شمار می رود.
دبیری تصویب بودجه و نظارت بر روند اجرای آن را از وظایف شورا دانست و گفت: در سال جاری ۸۰ جلسه در شورا و ۱۲۰ جلسه در کمیسیون های شورا برگزار شد که هدف عمده آنها بررسی مشکلات موجود و تصویب بودجه سال آینده بود.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: در بررسی برنامه و بودجه نیازهای شهر را در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی، تفکیک و بودجه را بر اساس اولویت های تفکیک شده تنظیم و تدوین  کردیم.
 دبیری رویکرد شورای اسلامی شهردر بررسی بودجه را، بر اساس همین اولویت ها  دانست.
وی با تقدیر از شهرداری تبریز در جمع بندی بودجه با در نظر گرفتن پشتوانه های علمی اظهار داشت: برای اولین بار است که در تنظیم برنامه و بودجه شهرداری، شاهد حضور و همفکری گسترده کارشناسان و پشتوانه علمی چشمگیر، در حوزه های مرتبط با اداره شهر  بودیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.