کد خبر : 23995
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 17:31

مربی تراکتورسازی: برابر صنعت‌نفت غافلگیر شدیم

مربی تراکتورسازی: برابر صنعت‌نفت غافلگیر شدیم

 مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما در دیدار برابر صنعت‌نفت آبادان در ۲ صحنه غافلگیر شد و نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

 

عباس چمنیان شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و صنعت‌نفت آبادان گفت: بازی بسیار خوبی از سوی ۲ تیم ارایه شد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها شکل گرفت.

وی افزود: در دقیقه چهار روی حرکات بازیکنان تیم صنعت‌نفت غافلگیر شدیم و دروازه خود را باز شده دیدیم ولی داور در این صحنه می‌توانست بازی را نگه دارد زیرا بازیکنان صنعت‌نفت بازی را خیلی جلوتر از محل خطا آغاز کردند.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پس از دریافت این گل بازی را کاملا در اختیار گرفتیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم ولی فقط یک بار از آنها استفاده کردیم.

چمنیان بیان کرد: در نیمه دوم طبیعی بود تیم صنعت‌نفت میزبان این دیدار رو به بازی تهاجمی آورد و ما را زیر فشار قرار دهد و این تیم در این نیمه بهتر از ما ظاهر شد.

وی افزود: در دقایق پایانی بازی ، باز هم روی یک غافلگیری و جاگیری اشتباه بازیکنانمان گل دوم را دریافت کردیم تا سه امتیاز را به میزبان خود تقدیم کنیم.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز با تبریک به تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: به طور حتم در بازی‌های بعدی همان تیمی خواهیم شد که هواداران انتظار دارند و از تمامی هواداران خونگرم تبریزی بابت این باخت عذرخواهی می‌کنیم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر روز پنجشنبه از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر کشور با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبانش صنعت‌نفت آبادان شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.