کد خبر : 240
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1392 - 7:25

گزارشی از شهرآورد تبریز

گزارشی از شهرآورد تبریز

بازی تراکتور وگسترش از نظر فنی، قابل ارزیابی نیست، زیرا هیچیک از دو تیم، حتی ۲۰% از تواناییهای خود را به نمایش نگذاشتند! البته امیدواریم از هفتۀ سوم با ارئه بازی خوب ، نتایج بهتری کسب کنند، تا انتظارات هواداران را برآورده کنند. بنابراین به حواشی بازی اشاره میکنیم:

    حامد لک اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شدند.وی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

    طرفداران دو تیم! بهتر است بگیم هواداران تراکتور! دقایقی مشترکا علیه برنامه ۹۰  ومحسن قهرمانی شعار سر دادند.

    تیم تراکتورسازی در دقایق آغازین دربی تبریز به گل رسید،طرفداران تراکتورسازی به اندک هواداران گسترش با شعار عیبی یخ دلداری دادند.

    علی کریمی اولین بازیکنی بود که به سمت نیمکت گسترش فولاد رفت.

    وقتی مجید جلالی قصد داشت به سمت رسول خطیبی برود،سرمربی گسترش بلافاصله از روی نیمکت بلند شد و به سمت جلالی رفت.

    حدود ۱۵ الی ۲۰ هزار تن از هواداران تبریزی  که اکثریت قریب به اتفاق آنها تراکتوری هستند، از این بازی استقبال کردند که به صورت مشترک گسترش فولاد و تراکتورسازی را تشویق می‌کردند.

    سعید دقیقی که در ترکیب اصلی بازی بود، در زمان گرم کردن پیش از شروع بازی مصدوم شد و جای خود را به جواد کاظمیان داد. فرشاد احمدزاده نیز به جای جواد کاظمیان در فهرست ۱۸ نفره جای گرفت.

    جایگاه خبرنگاران ورزشگاه یادگار امام که پیش از این فاقد کامپیوتر بود، با کمک باشگاه تراکتورسازی و همچنین باشگاه گسترش فولاد صاحب کامپیوتر شد.

    سعید آقایی که حاشیه‌هایی در بازی قبلی برایش به وجود آمده بود در فهرست ۱۸ نفره بازی امروز حضور نداشت.

    رسول خطیبی سرمربی بازیکن گسترش فولاد که در بازی با استقلال در کنار خط حضور داشت، به دلیل نداشتن مدرک A مربیگری از این بازی نمی‌تواند در کنار خط بایستد. به همین دلیل حسین خطیبی مربی گسترش فولاد در طول بازی در کنار خط حضور داشت.

     کریم انصاری فرد  که در بازی با پرسپولیس به علت صادر نشدن کارت بازیش نتوانست بازی کند، در دومین بازی تیمش مقابل گسترش فولاد در دقیقه ۶۸  با پیراهن شماره ۱۱ برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت.

    هواداران تراکتورسازی که انتظار زیادی برای حضور این بازیکن در ترکیب تیم می کشیدند، بالاخره در بازی با پرسپولیس به جای محمد ابراهیمی وارد زمین شد تا با تشویق پرشور هواداران، اولین حضورش در ترکیب تراکتورسازی را تجربه کند.

    گلهای این دیدار را امیر تیزرو(بازیکن حریف) در دقیقه ۱۹ برای تیراختور و سید مهدی قریشی در دقیقه ۸۳ برای گسترش فولاد به ثمر رساندند.

    داوری این دیدار بر عهده احمد صالحی بود که به مهدی کیانی،فرشید طالبی،گردانی از تیراختور و مهرداد بایرامی،خالد شفیعی و سامان نریمان جهان از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.

      تراکتور در این دیدار با حامد لک،نصرتی،طالبی،ایرانپوریان،گردانی،کیانی،کریمیان،بائو(۸۵- مارکو باسارا)،کریمی،ابراهیمی(۶۷- انصاری فرد) و کاظمیان(۷۴- ابراهیم زاده) به مصاف گسترش رفت

    گسترشی ها نیز با ترکیب محسن فروزان، سیدامیدنظامی پور، سیدمهدی قریشی، خالدشفیعی، میثم نقی زاده(۶۸- محفوظی)، مهرداد بایرامی، سعید مهدی پور، سید ایمان موسوی، احمد امیر کامدار، سامان نریمان جهان، امیر تیزرو، رسول پیرزاده(۳۰- علیرضا نقی زاده) به میدان آمده بود.

    بعد از اینکه ۹۰ دقیقه وقت قانونی بازی تمام شد داور چهارم برای نشان دادن وقتهای تلف شده کنار زمین آمد و در اقدامی عجیب روی تابلو زمان عدد ۹۵ ! نقش بسته بود که لحظاتی بعد با اصلاح آن عدد ۵ به معنای ۵ دقیقه وقت اضافه بر روی تابلو زمان روشن شد.

    مجید جلالی با کاپشن آبی‌رنگ کنار زمین حضور دارد.

    محسن فروزان بازیکن سابق تراکتورسازی قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت تراکتورسازی رفت.

    مهدی کریمیان و سامان نریمان جهان در جریان مسابقه چندین بار با یکدیگر درگیر شدند.

    حسین خطیبی در کنار خط دستورات فنی را به بازیکنان گسترش فولاد می‌دهد و پس از دیدار مقابل استقلال طبق دستور سازمان لیگ رسول خطیبی نمی‌توانست به عنوان مربی و بازیکن کنار خط حاضر شود.

    پس از دریافت گل هواداران گسترش فولاد با شعار معروف عیبی یخ به بازیکنان خود روحیه دادند.

    علی کریمی در نیمه اول قصد زدن ضربه برگردان را داشت که هواداران این تیم او را به شدت تشویق کردند.

    وزش شدید باد بازی را تحت تأثیر قرار داده است.

                                              خلاصۀ  اظهارات مربیان در نشست خبری بعد از بازی

                                                       مجید جلالی,بیوگرافی مجید جلالی,عکس مجید جلالی                                                                           

    جلالی: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: طولانی بودن فصل نقل و انتقالات باعث شد نتوانیم به هماهنگی برسیم.

    وی افزود: ما در نیمه اول بازی خوبی را انجام دادیم و روی بازی تسلط داشتیم. موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه‌ی دوم نقاط ضعف‌هایی داشتیم و از روی ضربات اوت، حریف به گل دست یافت.

    جلالی ادامه داد: در هفته‌ی گذشته هر زمان که ابراهیمی صاحب توپ شد او را به شدت زدند ولی قهرمانی، داور آن بازی خطایی اعلام نکرد اما در این بازی هر بار که به بازیکن حریف نزدیک شدیم داور خطا اعلام کرد. خطا یک نوع است و باید اصول آن نیز مشخص شود و نباید دو داور با دو سلیقه‌ی متفاوت قضاوت کنند.

    سرمربی تراکتورسازان در پایان تأکید کرد: ما تیمی هستیم که برای رده های بالا برنامه داریم و در سه جناح بازیهای مهمی در پیش داریم و باید با برنامه و هماهنگ برای موفقیت کار کنیم.

                                                      

    حسین خطیبی: نیمه اول سعی کردیم تراکتورسازی را کنترل کنیم و برای نیمه دوم برنامه ریزی ویژه ای داشتیم، می دانستیم در نیمه دوم خسته خواهند شد ولی اشتباه بازیکنمان و گل به خودی، برنامه هایمان به هم ریخت.

    مربی گسترش فولاد اظهار داشت: بین دو نیمه با صحبت هایی که رسول خطیبی داشت، سیستم بازی را عوض کردیم و می خواستیم به پیروزی دست یابیم ولی در نهایت به تساوی رضایت دادیم که فکر نمی کنم به درد هیچ یک از دو تیم بخورد.

    خطیبی در خصوص ضعف دفاع تیم گسترش فولاد گفت: هدف اصلی ما استفاده از بازیکنان بومی و ایرانی است ولی به علت جوان و کم تجربه بودن بازیکنان، باید کار بیشتری رویشان انجام شود. برای به خدمت گرفتن چند بازیکن خارجی برای مرتفع کردن نقاط ضعفمان، اقداماتی انجام داده ایم و بازیکنان جدید به تیم اضافه خواهند شد.

    ازتماشاگران هم خواهش می کنم همانند تراکتورسازی از گسترش فولاد حمایت کنند تا شایستگی های بازیکنان بومی و جوان آذربایجان را ثابت کنیم.

منبع: http://ayneh-e-tractor.blog.ir/1392/05/11/shahrttt


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کاتب جمعه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۸:۵۱

سلام…
خبر ” گزارشی از شهرآوردتبریز” را از وبلاگ “آییـــــــــنۀ تراکتور” کپی کردید، دستتون دردنکنه، ولی از جهت اخلاقی وبرای ادامه همکاری، دو نکته رارعایت فرمایید: اول: ذکر منبع، ودوم: بنر ولینک وبلاگمو برای معرفی وتبلیغ، تو سایتتون بذارید….ممنونم..اگر نیاز به همکاری وکمک دارید در خدمتتون هستم..با ایمیلم در ارتباط باشید.