کد خبر : 24166
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 20:39

بازدیدرییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عالی نسب

بازدیدرییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عالی نسب

دکترخلیل الهی رییس کل دادگستری استان با حضور در شهرک صنعتی عالی نسب از واحدهای تولیدی احیا شده در نتیجه مصوبات و تصمیمات ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان بازدید کرد.

وی در بدو ورود به شهرک صنعتی از واحد تولید بوردهای الکترونیکی و تلویزیونهای ال ای دی بازدید کرد.
این واحد تولیدی پس از حل مشکلات واگذاری و معارض زمین ، با سرمایه گذاری بیش از یکهزار میلیارد ریال برای بیش از ۶۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.
دکترخلیل الهی سپس واحد تولیدی بیگ بگ را افتتاح کرد.
این واحد تولیدی در زمینی به مساحت۱۳۰۰ متر مربع برای بیش از ۱۳۰ نفر شغل ایجاد کرده و سالانه بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ تن انواع کیسه های پلاستیکی در سایزهای مختلف تولید می کند.
خلیل اللهی در پایان بازدید از واحدهای تولیدی و افتتاح یک واحد تولیدی در مصاحبه ای با خبرگزاری صداوسیما رویکرد دستگاه قضایی استان در رابطه با حمایت از اشتغال و تولید تشریح کرد.
رییس کل دادگستری استان در پایان با حضور در جلسه ستاد اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان و درجمع صنعتگران با اشاره به نقش تصمیمات و مصوبات ستاداجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان گفت: در طول یکسال گذشته بیش از ۸۴ مورد از موانع سرمایه گذاری و تولید در استان با تصمیمات ستاد و حمایت های دستگاه قضایی حل شده است.
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از کسب وکارهای سالم و فعالیت های مولد اقتصادی حمایت می کند.
خلیل الهی خلا برخی قوانین و مقررات و نقص در اجرای آنها را عامل اصلی مشکلات برخی صنایع و واحدهای تولیدی دانست وگفت: در بسیاری از موارداختلاف دولت وبخش خصوصی علاوه براینکه دولت یکطرف قضیه است ،بعنوان داور و تصمیم گیرنده در دعاوی نیز عمل می کند که باید اینگونه موارد اصلاح شوند.
نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این جلسه از رشد ۱۸ درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید استان در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته خبر داد وگفت: بیش از ۹۶ واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی استان در سال ۹۹ مجددا به مدار تولید بازگشته اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۷ درصد واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان فعال هستند و تنها ۱۳ درصد واحدهای تولیدی راکد و فاقد فعالیت می باشند.
نیرومند اسکویی همچنین گفت: ایجاد و حمایت از شهرک های خصوصی در دستور کار دولت قرار دارد بطوریکه در حال حاضر ۲۳ شهرک صنعتی خصوصی در استان با اشتغالزایی برای بیش از ۱۲ هزار نفر فعالیت می کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.