کد خبر : 24406
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 8:00

درخواست حادثه دیدگان سانحه انفجار ساختمان در تبریز

درخواست حادثه دیدگان سانحه انفجار ساختمان در تبریز

آی نیوز –  حادثه دیدگان سانحه انفجار گاز در تبریز می گویند از شب یلدا تاکنون بی خانمان مانده و سرپناهی نداشته اند و با وجود سرما و از دست رفتن زندگی هیچ نهادی تاکنون حامی آنها نیست.

این عده که چهار واحد مسکونی خانوادگی شان به طور کامل تخریب شده است، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کردند: از شب یلدا که زندگی مان ویران شد تاکنون آواره مانده ایم و شهرداری برای ۲ خانوار ۵ نفری یک اتاق کوچک یک تخته و فقط یک موکت داده است .

آنان با بیان اینکه مسوولان به ما می گویند دیرآمده اید، افزودند: شهرداری آوار برداری خانه های تخریب شده مان را به پیمانکار سپرده و اجازه نمی دهند خودمان تیرآهن ها را خودمان برداریم و تهدید می کنند که اگر شما به وسایل دست بزنید،  اجازه ساخت و ساز داده نمی شود.

آنان با بیان اینکه از مسوولان خواهش می کنیم در این سرمای زمستان به داد ما برسند، گفتند: چندین خانوار در این روزهای سرد بی پناه مانده ایم و در خانه فامیل هم بیش از دو سه روز نمی توان ماند؛

حادثه دیدگان سانحه ریزش ساختمان‌چهار طبقه در تبریز با بیان اینکه علاوه بر خانه چهار طبقه، چهار خانه مجاور نیز ۱۰۰ درصد تخریب شده است، اضافه کردند: سرما و گرسنگی امان مان را بریده و نهادها و سازمان هیچ گونه خورد و خوراکی به ما تاکنون نداده اند.

بر اثر انفجار کارپت جوشکاری در مغازه زیرین یک ساختمان‌چهار طبقه در محله بهشتی تبریز در سه شنبه هفته فبل، شب یلدا، ۱۰۰درصد ساختمان تخریب شد.

در این‌ حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر مصدوم شدند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.