کد خبر : 24461
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 8:34

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور/ ادامه فعالیت سرخپوشان تبریزی با مدیریت قبلی

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور/ ادامه فعالیت سرخپوشان تبریزی با مدیریت قبلی

محمدحسین فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی  در خصوص آخرین وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز و تکلیف مدیریت آن اظهار کرد: در حال حاضر هیچ اتفاق جدیدی در این مورد رخ نداده و روند تغییر تیم مدیریتی آن تغییری نداشته است.

وی در خصوص واگذاری تیم سرخپوش تبریزی به مجموعه صنایع مس گفت: این موضوع تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده و موضوع قابل اعلامی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مورد تکلیف واگذاری این باشگاه نیز ادامه داد: با توجه به اینکه پیگیری‌های اخیر در این زمینه فعلاً به نتیجه‌ای نرسیده است، باشگاه تراکتور با مالک و تیم مدیریتی قبلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گزارش فارس حاکی است، موضوع واگذاری تیم تراکتور پس از فراز و نشیب‌های چند ساله در این خصوص، در چند ماهه اخیر و با اعلام عدم تمایل مجدد رضا زنوزی مالک این باشگاه به تیم‌داری وارد فاز جدیدی شد.

این موضوع با ورود مسوولان و نمایندگان آذربایجان‌شرقی، حالت جدی‌تری به خود گرفت و در آخرین مورد نام صنایع مس نیز به عنوان گزینه واگذاری مالکیت تراکتور مطرح شد و حتی برخی اخبار و اظهار نظرها حاکی از قطعی شدن این اتفاق بود.

حال با این اظهار نظر رئیس مجمع نمایندگان استان و اخبار و اطلاعات جسته گریخته به نظر می‌رسد موضوع واگذاری تیم پرهوادار آذربایجان به صنایع مس نیز به سرانجام نرسیده و این تیم همچنان باید با همان مالک و مدیریت قبلی به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد، موضوعی که با توجه به عدم تمایل زنوزی به تملک باشگاه سرخپوش تبریزی و حواشی و تبعات آن، وضعیت این تیم را مبهم‌تر از قبل خواهد کرد.

آخرین وضعیت باشگاه تراکتور


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.