کد خبر : 24604
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 6:52

رسیدگی به روشنایی تبریز، مرحله جدید طرح نگهداشت شهری

رسیدگی به روشنایی تبریز، مرحله جدید طرح نگهداشت شهری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از اجرای عملیات رسیدگی اساسی به وضعیت نورپردازی و تامین روشنایی شهر در قالب مرحله هشتم طرح نگهداشت شهری خبر داد.

 

جواد صدیقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: مرحله هشتم طرح نگهداشت شهری با محوریت رسیدگی اساسی به وضعیت نورپردازی و تامین روشنایی شهر از تاریخ پنجم تا دهم شهریورماه توسط نیروهای خدمات شهری در جای جای شهر تبریز اجرا می شود.

صدیقی در خصوص این طرح گفت: نورپردازی ساختمانهای اداری مرتبط با شهرداری، رسیدگی به روشنایی و نورپردازی ابنیه و تاسیسات که در معرض دید بیشتر قرار دارند به همراه تامین روشنایی و نور پردازی کلیه المانها و عناصر پارکی شامل( درختان، آلاچیق ها، استخر و آبنماها، نیمکت ها و تندیس ها و سرویس ها و تابلوها) در این مرحله در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار دارد.

وی ادامه داد: نورپردازی میادین و لچکی ها و میدانگاها، رسیدگی به روشنایی سرویس های بهداشتی عمومی، باز طراحی جانمایی و چیدمان عناصر روشنایی در پارکها و فضای عمومی و میادین به منظور بیشترین بهره گیری از نور آنها از دیگر آیتم های مورد اجرا در مرحله هشتم طرح نگهداشت شهری است.

معاون شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به تداوم لکه گیری و آسفالت معابر وبهبود شهری افزود: تعویض لامپ های روشنایی عمومی به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، هرس درختان که شاخ و برگ آنها از بهره وری مناسب لامپها و پروژکتورهاست، ساماندهی پنل های خورشیدی و نیروگاه های هیبریدی نیز در راستای مرحله هشتم طرح اجرایی خواهد شد.

رسیدگی به روشنایی تبریز

 

رسیدگی به روشنایی تبریز

رسیدگی به روشنایی تبریز


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.