کد خبر : 24706
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 10:17

پیش‌بینی ۳۰۰ میلیارد تومان برای پروژه ۶۵ متری خاوران در بودجه سال آینده

پیش‌بینی ۳۰۰ میلیارد تومان برای پروژه ۶۵ متری خاوران در بودجه سال آینده

آی نیوز – شهردار تبریز گفت: در صورت عدم مخالفت دانشگاه تبریز، رقم ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه ۶۵ متری خاوران در بودجه سال آینده پیش بینی می‌شود.

به گزارش آی نیوز یعقوب هوشیار شهردار تبریز صبح امروز به همراه عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدرضا تاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از چند پروژه بزرگ عمرانی، بازدید کرد.
یعقوب هوشیار در جریان بازدید از تقاطع غیرهمسطح خلعت پوشان و ۶۵ متری خاوران اظهار کرد: معضل اصلی پروژه، امتداد این مسیر تا میدان بسیج است که از اراضی دانشگاه عبور کرده و ۸۰۰ متر از اراضی دانشگاه را در بر می‌گیرد.
وی با بیان اینکه دانشگاه مخالف این کار است، افزود: این پروژه در طرح جامع و تفصیلی آمده و در سال ۸۷ مصوب شده است.
شهردار تبریز هزینه تملک و اجرای این پروژه را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ماه آینده فصل بودجه بندی است و اگر دانشگاه مخالفت نکند، برای سال آینده می توانیم این رقم را در بودجه پیش بینی کنیم.

به گفته هوشیار، عملیات احداث و تکمیل پل خلعت پوشان آغاز شده و با اتمام این تقاطع، کریدور شمال – جنوب شهرک خاوران، با اتصال اتوبان پیامبر اعظم‌ (ص) به میدان بسیج تکمیل و نام آن بر لیست پروژه های شاخص شهرداری تبریز افزوده خواهد شد.

در حال حاضر عملیات انتقال و جابجایی اصولی و فنی تأسیسات آبی شامل لوله‌های آب شرب ۷۰۰ و ۸۰۰ میلیمتری به طول ۲۸۸ متر بر روی سازه تعبیه شده در رفوژ وسط پل خلعت پوشان در حال اجرا است و این عملیات جابجایی تا پایان آذر به اتمام می رسد.

تقاطع غیرهمسطح خلعت پوشان با سازه فلزی به طول دهانه ۱۰۰ متر بدون ستون میانی و به عرض ۵۰ متر به شکل قوسی با دارا بودن چهار رمپ و چهار لوپ بوده و با ۵۶ حلقه شمع گذاری اجرا خواهد شد.

۳۰۰ میلیارد تومان برای پروژه ۶۵ متری خاوران

بودجه خاوران مسیرگشایی تبریز

بودجه خاوران مسیرگشایی تبریز

بودجه خاوران مسیرگشایی تبریز

بودجه خاوران مسیرگشایی تبریز


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.