کد خبر : 2557
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 فروردین 1394 - 11:35

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز: توسعه حمل و نقل جز اصلی ترین اولویت های کاری مدیریت شهری است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز: توسعه حمل و نقل جز اصلی ترین اولویت های کاری مدیریت شهری است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: حمل و نقل و ترافیک جز اصلی ترین اولویت های کاری مدیریت شهری و شهرداری کلانشهر تبریز است.

 

 یعقوب وحید کیا در جلسه بررسی برنامه ها و اولویت های حمل و نقل شهرداری تبریز در سال ۹۴ با اعلام این مطلب اظهار کرد: اهداف تعیین شده در بودجه سال جاری در راستای توسعه حمل و نقل و روانسازی ترافیک شهری هدف گذاری شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: مدیریت هوشمند ، روان سازی و ایمن سازی ترافیک، آموزش ترافیک و حفظ محیط زیست محور های اساسی در تدوین برنامه ترافیک و حمل نقل سال ۹۴ تبریز هستند.
وی با اشاره به برنامه ریزی مناسب شهرداری تبریز برای خرید ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و همچنین تعمیر و بازسازی اساسی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گفت: با پیوستن ۲۷۰ دستگاه اتوبوس در سالجاری به جمع ناوگان حمل و نقل عمومی تغییر محسوسی در خدمات حمل و نقل به شهروندان تبریز بوجود خواهد آمد.
وحید کیا با اشاره به فرسوده بودن ناوگان تاکسیرانی تبریز گفت: در صورت تحقق تعهدات، در نظر داریم حداقل ۷۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده در سال جاری نوسازی گردد.
معاون شهردار در ادامه سخنانش توسعه مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک را از دیگر برنامه های سال ۹۴ برشمرد و افزود: توسعه کنترل هوشمند ترافیک در معابر شهری، توسعه مرکز کنترل ترافیک تبریز و توسعه سیستم های نظارت تصویری در برنامه سال جاری از اولویت های کاری شهرداری تبریز خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه تکمیل ترمینال مرکزی تبریز جز اهداف اصلی مجموعه مدیریت شهری می باشد افزود: احداث ترمینال شرقی تبریز با مشارکت شهرداری منطقه ۵ و ترمینال غرب جنب گمرک تبریز و همچنین تملک و احداث توقفگاه جدید اتوبوس جز برنامه های شهرداری در سال جاری می باشد.
گفتنی است جلسه بررسی برنامه ها و اولویت های حمل و نقل شهر تبریز با حضور شهردار، رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی، معاونان شهردار، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، سازمان ترافیک و کارشناسان حوزه حمل و نقل شهرداری تبریز صبح امروز در محل سالن جلسات سازمان ترافیک برگزار شد.
 
 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.