کد خبر : 2564
تاریخ انتشار : جمعه 21 فروردین 1394 - 9:30

تونی به دنبال انتقام از سپاهان/ خرافات تراکتور را بازنده می‌کند؟

تونی به دنبال انتقام از سپاهان/ خرافات تراکتور را بازنده می‌کند؟

  تیم تراکتورسازی روز یکشنبه و در یک دیدار خارج از خانه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

 هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس جمعه با برگزاری ۲ دیدار آغاز، شنبه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری و یکشنبه با برگزاری ۳ دیدار دیگر به اتمام می‌رسد که در یکی از این دیدارها تیم تراکتورسازی در اصفهان به تیم سپاهان این شهر می‌رود.

رفاقتی که زبان زد عام و خاص است

بدون شک از این دیدار که روز یکشنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود می‌توان به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین دیدارهای چند سال اخیر فوتبال ایران یادکرد که البته هواداران ۲ تیم علی رقم همه حساسیت‌های این دیدارها هیچ‌گاه احترام به تیم مقابل و یکدیگر را از یاد نبردند و دوستی میان هواداران این ۲تیم غیر تهرانی را زبان زد عام و خاص کرده‌اند.

آسمان طلائی اصفهان و هوایی که این روزها ابریست

طلائی پوشان اصفهان که در لیگ سیزدهم و با قرارگیری در رده چهارم جدول رده‌بندی نتوانستند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند امسال در میانه‌های فصل نیز با یک اتفاق عجیب‌وغریب زلاتکو کرانچار را از سمت مربی‌گری خود کنار گذاشته و حسین فردی که سال گذشته با تیم فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر شد را با یک قرارداد میلیاردی به‌عنوان سرمربی خود منصوب کردند.

فرکی با وجود اینکه تا چند وقت پیش نتایج نسبتاً ضعیفی را با سپاهان کسب می‌کرد اما باز هم حمایت هواداران سپاهان را پشت خود می‌دید تا اینکه این حمایت‌ها رفته‌رفته کم‌رنگ‌تر شدند و باخت هفته گذشته مقابل صبای قم باعث شد تا دیگر صبر آن چند درصد هواداری که پشت سرمربی بااخلاق خود بودند لبریز شده و آنان نیز به تبعیت از اکثر هواداران سپاهان شعار حیاکن-رها کن را برای کسی سر بدهند که شاید نظیرش این روزها در فوتبال ایران خیلی کم‌پیدا می‌شود.
 

آقای باشخصیت در لبه پرتگاه

در هر حال اکنون حسین فردی در لبه پرتگاه قرار دارد و در شرایطی که حتی نام دراگان اسکوچیچ نیز برای جایگزینی وی در رسانه‌ها مطرح‌شده است به مصاف تراکتورسازی می‌آید و به‌نوعی تلاش می‌کند با برد در این دیدار خود را به مخالفانش ثابت کرده و نشان دهد توان بیرون کشیدن خود و تیمش از بحران کنونی را دارد.

رکوردی که تونی دوست ندارد آن را از دست بدهد

تراکتورسازان دیار آذربایجان اما مسیر متفاوت‌تری نسبت به سپاهان را پشت سر گذاشته‌اند؛ آنان که تا نیم‌فصل اول نتایج خوبی را می‌گرفتند با افت در اوایل نیم‌فصل دوم سرمربی پرتغالی را جایگزین خطیبی جوان و بومی کردند تا به‌قول‌معروف با یک شوک مثبت تیم را به‌روزهای اوج خود بازگردانند.

تونی اولیویرا که تا به اینجای کار نتایج فوق‌العاده‌ای را با تراکتورسازی در لیگ برتر کسب کرده و در ۶ دیدار گذشته به چیزی جز برد نرسیده است مطمئناً دوست ندارد اولین شکست خود را پس بازگشت دوباره به تبریز مقابل تیمی متحمل شود که در اولین تجربه خود بر روی نیمکت تراکتور نیز در بازی برگشت مقابل این تیم شکست تلخی را خورد.

تراکتورسازان به دنبال انتقام

تراکتورسازی که در فصل ۹۱-۹۲ یکی از ۲ مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شد و شرایطی دقیقاً به‌مانند این روزهای خود داشت در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۱ به مصاف همین سپاهان رفت و با شکست تلخ ۳ بر یک مقابل این تیم عملاً از کورس قهرمانی خارج شد و حال تونی اصلاً دوست ندارد دوباره از سپاهان آن‌هم در این برهه زمانی ضربه‌ای همانند ضربه ۲ سال پیش بخورد و مطمئناً تلاش می‌کند با برد در این دیدار انتقام آن شکست را گرفته و علاوه بر آزمودن شانس صعودش به صدر جدول همچنان خود را در کورس قهرمانی نگه دارد.

خرافات تراکتور را بازنده می‌کند؟

اما در این میان هستند کسانی که با اکتفا به بازی ۲ سال پیش که در آن زمان نیز تراکتور در بهترین روزهای خود بود و با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رده دوم قرار داشت تراکتورسازی را بازنده این دیدار می‌دانند تا بیش‌ از پیش خرافاتی بودن و اعتقاد خود به مسائلی بی‌پایه و اساس را ثابت کنند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.