کد خبر : 2589
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 4:32

کمالوند: گسترش فولاد از فشار قعر نشینی خارج شد

کمالوند: گسترش فولاد از فشار قعر نشینی خارج شد

 فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد موفق شد در مصاف با استادش پیروز شود.

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در خصوص برد در این بازی و بهبود شرایط در جدول در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد:

گل اول شوک بود
از دوستان به ویژه هواداران آذربایجانی تشکر می کنم.بازی پربرخورد و تاکتیکی بود.در عین ناباوری در شرایطی که بر بازی مسلط بودیم در اولین حمله گل خوردیم که یک شوک برای ما بود.شاید اگر گل دقیقه ۴۵ را نزده بودیم شرایط به شکل دیگری می شد.

نداشتن اسدی سخت بود
ما در این بازی دو مشکل اساسی داشتیم.مشکل اول لغزنده بودن زمین بود و این به نفع ملوان شد.ضمن اینکه برای اولین بارمرتضی اسدی کاپیتان را نداشتیم.سخت است تیمی در ۲۶ بازی از یک بازیکن استفاده کند اما به ناگاه او را در اختیار نداشته باشد.جانشینان اسدی خیلی زحمت کشیدند اما مرتضی چیزی دیگری است.

به غیرت بچه ها احسنت می گویم
ما حداقل ۴ موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.گسترش از فشار انتهای جدول خارج شده است.قول می دهم اگر یک بازی خوب دیگر انجام بدهیم بچه ها بدون استرس و با شرایط متفاوت حضور پیدا می کنند.به غیرت بچه ها باید احسنت گفت.این ۴ امتیازی که در دو بازی گرفتیم مزد زحماتمان بود.تمرین اول ما ۳ فروردین بود.امیدوارم در ۵ بازی آخر امتیازات را بگیریم و شرایطمان را بهتر کنیم. امروز پژمان نوری در سمت چپ بود و ما مجبور شدیم راست خودمان را دفاعی تر کنیم.

بازی بعدی را ببریم تک رقمی می شویم
اگر این بازی را نمی بردیم کارمان سخت می شد چون این دیدار فینال بود.اگر در بازی های بعدی خوب کار کنیم تک رقمی می شویم.به طور حتم اگر گسترش در لیگ بماند همان برنامه تراکتورسازی را در گسترش انجام می دهیم.

مدیون کریمی هستم
باید از فیروز کریمی تشکر کنم که مدیون او هستم.روزهایی که کنارش داشتم را هرگز فراموش نمی کنم.به نظرم در این چند سال به آقا فیروز جفا شد.در فوتبال یارکشی صورت گرفت که دوستان خودشان بیایند و ما را کنار بگذارند.ملوان تیم خوبی است و امیدوارم در لیگ برتر حفظ شود.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.