کد خبر : 2596
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فروردین 1394 - 5:49

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز: با اجرای پروژه‌های عمرانی فرا منطقه‌ای در تبریز، تبریز متحول می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز: با اجرای پروژه‌های عمرانی فرا منطقه‌ای در تبریز، تبریز متحول می‌شود

 معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اظهار کرد: با اجرای پروژه‌های فرا منطقه‌ای اجراشده در سال گذشته و پروژه‌های تعریف‌شده سال جاری چهره تبریز متحول خواهد شد.

 

 محبوب عبداله پور در شرح پروژه‌های فرا منطقه‌ای تبریز گفت: یکی از این پروژه‌ها تقاطع غیر هم‌سطح راه‌آهن بود که مطالبه‌ی چندساله‌ی شهروندان عزیز بود. همچنین روگذر حمید که زیرگذر آن در سال گذشته افتتاح شد و روگذر آن نیز در خرداد سال جاری در جهت شمال به جنوب به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: تقاطع غیر هم‌سطح معراج در ورودی وادی رحمت یکی دیگر از پروژه‌ها در حال اجرا می‌باشد که این تقاطع غیر هم‌سطح با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد پیش می‌رود و جزء پروژه‌های افتتاحی خرداد محسوب می گردد..
وی همچنین افزود: پروژه بیمارستان کودکان سرطانی و ساختمان ترمینال تبریز نیز در طول سال ۹۴ به بهره‌برداری خواهند رسید.
عبداله پور در خصوص ارزیابی پروژه‌های عمرانی تبریز تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی را از دو بعد کمی و کیفی می‌توان ارزیابی کرد. از بعد کمی به اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در مدت‌زمان شش ماه اشاره می توان کرد که در شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، حرکتی بی‌سابقه‌ بود و این مهم با درایت شهردار تبریز، حمایت‌های اعضای محترم شورای شهر و زحمات شبانه‌روزی تک‌تک پرسنل شهرداری تبریز به ثمر نشست.
 وی در خصوص اهمیت بعد کیفی پروژه‌ها تأکید کرد: بعد کیفی پروژه‌ها توسط کارشناسان امر آزمایش می‌شود. نگرش ما نیز به هزینه‌های جانبی، به‌عنوان سرمایه‌گذاری است و افزایش عمر مفید ابنیه‌ها و ساخت‌وساز‌ها، سرمایه شهری تلقی می شود که در اختیار مدیریت شهری قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.