کد خبر : 2608
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 6:49

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز؛ کارکنان اتوبوسرانی سفیران فرهنگی در حوزه خدمات شهری هستند

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز؛ کارکنان اتوبوسرانی سفیران فرهنگی در حوزه خدمات شهری هستند

معاون امور هماهنگی مناطق شهرداری تبریز گفت: کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز سفیران فرهنگی شهرداری در حوزه خدمات شهری هستند.

 به گزارش آی نیوز به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  در نشست ادواری ایثارگران شهرداری، بیوک رئیسی اتوبوسرانی تبریز را خدومترین مجموعه شهرداری تبریز دانست و عنوان کرد: در کلانشهر تبریز خدمات اتوبوسرانی ملموس و مشخص است و اگر یک روز وقفه ای در این خدمات پیش  آید مردم با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد .
مسئول شورای عالی ایثارگران سازمان کارمندی سپاه عاشورا در ادامه  تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج نظام را بیمه کرد و شجره طیبه بسیج یک هدیه الهی به نظام جمهوری اسلامی است و ما نیز باید تلاش نماییم از ظرفیت و فکر و اندیشه  ایثارگران و بسیجیان شاغل در مجموعه شهرداری در جهت ارتقای سلامت اداری و افزایش بهره وری استفاده نماییم.
وی همچنین به ویژگیهای یک بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیجی باید در حوزه کاری خود  همواره خلاق و آگاه و بصیر باشد و در هر زمان و مکان آکاه به شرایط و مسائل زمان باشد تا بتواند به بهترین نحو از عهده وظایف خود برآید.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز توجه به توسعه فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، آگاه سازی جوانان و خانواده ها از آسیب های پنهان شبکه های ماهواره ای و توجه به اقتصاد مقاومتی در حوزه کاهش هزینه ها و استفاده از ظرفیت بزرگ فکری و معنوی ایثارگران ، بسیجیان و خانواده معظم شهدا را در مدیریتها مهم دانست و افزود: با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری باید روز به روز توان خود را در مقابله با هجمه های مختلف دشمن با توانمند سازی دورنی خود افزایش دهیم.
رئیسی  از کارکنان و بسیجیان شرکت واحد به خصوص کارکنان حوزه اجرایی به عنوان سفیران فرهنگی یاد کرد و گفت: باید در حوزه خدمات رسانی نیز بسیجی وار در خدمت شهروندان عزیز باشیم و با بهبود کیفیت و کمیت خدمات در رسیدن به اهداف خود که همان جلب رضایت شهروندان است کوشا باشیم.
اولین نشست ادواری ایثارگران شهرداری تبریز با حضور بیوک رئیسی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز، کریمی آذر مشاور امور ایثارگران شهردار تبریز، دادگر مشاور عالی شهردار و فیروزیان مدیر عامل اتوبوسرانی و ایثارگران و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید طاهری شرکت واحد برگزار گردید.
در پایان این نشست  از سه نفر از ایثارگران و بسیجیان شرکت با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.