کد خبر : 2626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 7:37

حضرتی: شهریمیز، پویاترین رابط بین اعضای شورا و شهروندان است

حضرتی: شهریمیز، پویاترین رابط بین اعضای شورا و شهروندان است

 رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به آمار رضایتبخش‌ شهروندان از برنامه تلویزیونی شهریمیز گفت: رضایت بالای شهروندان از برنامه شهریمیز، در نظرسنجی یک‌سالگی این برنامه، تکلیف تهیه‌کنندگان این برنامه را  سنگین‌تر کرده‌است.

دکتر اکرم حضرتی در گفتگو با شهریار، اظهار داشت: برنامه‌ تلویزیونی شهریمیز، نمونه یک گام ارزشمند فرهنگی در اجرای برنامه‌‌های مدون شهری بوده و از این رو، پویاترین رابط بین اعضای شورای اسلامی شهر و عموم شهروندان است.
وی اظهار داشت: اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی، اجرایی و خدماتی، تنها با برخورداری از پشتوانه‌های فرهنگی، تاثیرگذار خواهد بود.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: حرکت رسانه‌ای شهرداری تبریز، در تهیه برنامه تلویزیونی شهریمیز، باید روند بالنده و پرنشاط  خود را با برنامه‌های مدون شهر، هماهنگ کند.
 حضرتی خاطرنشان کرد: بررسی محتوایی برنامه شهریمیز با حضور کارشناسان رسانه و مدیریت شهری در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، می‌تواند به غنی‌سازی هر چه بیشتر این برنامه بینجامد؛ اما با این حال، نباید در شکل و اجرای برنامه شهرمیز دخالتی صورت بگیرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.