کد خبر : 2635
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 20:01

تراکتورسازی صدرنشین شد

تراکتورسازی صدرنشین شد

 تیم تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل سایپا البرز در صدر جدول رده بندی لیک برتر فوتبال باشگاه های ایران ایستاد.

 

در این دیدار که در حضور ۴۰ هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام (ره ) تبریز برگزار شد- تیم تراکتورسازی در دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک از سد سایپا گذشت تا شاگردان تونی اولیویرا به صدر جدول رده بندی راه یافتند.

گل های این دیدار را محمد نزهتی در دقیقه ۱۰ برای تیم سایپا و میرهانی هاشمی در دقیقه ۸۲ و گل به خودی مدافع سایپا در دقیقه ۱+۹۰ برای تیم

تراکتورسازی گلزنی کردند.

تیم سایپا بر خلاف روند بازی در دقیقه ۱۰ بر روی اشتباه حبیب گردانی مدافع تراکتورسازی تبریز به گل رسید تا نیمه نخست را با پیروزی به

رختکن برود.

شاگردان اولیویرا در نیمه دوم با تفکرات هجومی تر وارد زمین شدند تا بتوانند نتیجه بازی را تغییر دهند که در دقایق پایانی به این امر دست

یافتند تا بار دیگر به صدر جدول رده بندی صعود کنند.

نفت تهران صدر جدول لیگ برتر را از دست داد

تیم نفت تهران با شکست سنگین مقابل ذوب آهن اصفهان – صدر جدول رده بندی لیک برتر فوتبال باشگاه های ایران را از دست داد.

در این دیدار که از هفته بیست و ششم لیک برتر و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد تیم نفت تهران با

نتیجه سنگین پنج بر سه مقابل تیم ذوب آهن اصفهان تن به شکست داد تا شاگردان علیرضا منصوریان چهارمین شکست فصل خود را تجربه کنند.

کاوه رضایی در دقایق ۲۱- ۴۹ و ۶۹ – هادی محمدی در دقیقه ۴۱- دانیال اسماعیل فر در دقیقه ۴۴ برای تیم ذوب آهن و کمال الدین کامیابی نیا در دقیقه ۴۵- امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۷۷ (از روی نقطقه پنالتی ) و حسین ابراهیمی ۲+۹۰ برای تیم نفت تهران گلزنی کردند.

شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار با ارائه یک بازی منطقی استفاده از اشتباهات مدافعان حریف و درخشش کاوه رضایی به یک پیروزی پرگل رسیدند و به جمع مدعیان قهرمانی لیک برتر ملحق شدند.

پیروزی فولاد برابر نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال فولاد خوزستان در چارچوب مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور تیم نفت مسجد سلیمان را شکست داد .

این مسابقه عصرپنجشنبه درهفته ۲۶ مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار شد در این دیدار تیم نفت فولاد خوزستان با نتیجه ۳ بر۲ تیم نفت مسجد سلیمان را شکست داد تا خود را به صدر جدول نزدیکتر کند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و در رتیه سوم جدول لیگ برتر باشگاههای کشور قرار گرفت.

گلهای تیم فولاد خوزستان را آلویز نانک در دقایق ۵ و ۷۹ و محمد قاضی در دقیقه ۱۱ به ثمر رساندند.

گلهای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را نیز الکساندر پاشنکو در دقیقه ۲۹ و حمید بو حمدان در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کردند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیز با این شکست ۲۱ امتیازی و در رده ۱۳جدول باقی ماند تا همچنان یکی از تیمهای محتمل برای سقوط به لیک دسته یک باشد قضاوت این دیدار را محمد فغانی به کمک علی میرزا بیگی و یعقوب سخندان به عهده داشت.

استاد مقابل شاگردش تسلیم شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نخستین مسابقه با هدایت برانکو ایوانکوویچ برابر سپاهان دو بر یک مغلوب شد تا استاد مقابل شاگردش تسلیم شود .

این دیدار حساس از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی با قضاوت محمدرضا اکبریان برگزار شد و زرد پوشان سپاهان دو بر یک به پیروزی رسیدند .

تقابل برانکو ایوانکوویچ با حسین فرکی که سالها در کنار هم کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران را تشکیل می دادند از جذابیت های این دیدار بود که نتیجه مسابقه در دقایق پایانی هواداران سرخپوش را شوکه کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.