کد خبر : 2660
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 7:37

اتوبوسهای شرکت واحد امروز هواداران را به یادگار می برند

اتوبوسهای شرکت واحد امروز هواداران را به یادگار می برند

 

 

 

معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه از ارائه خدمات ویژه ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای مسابقات فوتبال لیگ قهرمان نان آسیا خبر داد.

ناصر موسی زاده معاون اجرایی این شرکت با اعلام این خبر افزود برنامه ریزی لازم جهت خدمات رسانی ویژه در جریان مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در بازی روز سه شنبه هفته جاری ما بین تراکتورسازی تبریز با  نسف قارشی ازبکستان انجام گرفته است.
وی تصریح کرد با توجه به زمان برگزاری مسابقه مذکور سرویس دهی از مبادی و ایستگاههای تعیین شده از بعد از ظهر روز سه شنبه به مقصد استادیوم یادگار امام (ره) توسط اتوبوسهای بخش خصوصی تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی آغاز خواهد شد.
معا ون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به تعیین سهیمه برای مناطق ششگانه اتوبوسرانی برای اعزام به موقع اتوبوس به ایستگاهها ، افزود هیچ محدویتی در تامین اتوبوسها در اعزام نخواهیم داشت .
موسی زاده همچنین تصریح کرد: با استقرار اتوبوسها در اول اتوبان شهید کسایی خدمات ویژه برای تماشاگران این بازی از اول اتوبان شهید کسایی تا استادیوم یادگار امام (ره) و بالعکس انجام خواهد گرفت.
گفتنی است ایستگاههای چهارراه عباسی ، میدان جهاد و میدان ستارخان بعنوان پایانه های اصلی برای ارائه خدمات به تماشاگران این بازی در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است این مسابقه روز سه شنبه  ۱ اردیبهشت  راس ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی قیدارلی سه شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

یاشاسین یاردیم ائدنلر. وار اولسون تبریز