کد خبر : 2713
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 8:15

کارگر شهرداری، قربانی ناجوانمردی شد

کارگر شهرداری، قربانی ناجوانمردی شد

شهردار تبریز با اشاره به حادثه تلخ روی‌داده برای دو کارگر خدماتی شهرداری در روزهای اخیر، خواستار حمایت هر چه بیشتر شورای اسلامی شهر، از عوامل شهرداری شد.

 

دکتر صادق نجفی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، متذکر شد: این، کمال نامردی است که کارگر شریف و وظیفه‌شناس شهرداری، موقع برداشتن زباله‌ای که توسط یک فرد بی انصاف وسط اتوبان رها شده، قربانی سرعت غیرمجاز یک فرد بی انصاف دیگر شود و تازه، بعد از تصادف نیز، فرد خاطی فرار کند و کارگر به‌زمین‌افتاده را به حال خود رها کند.
دکتر نجفی اظهار داشت: متاسفانه بر اثر کم‌لطفی یکی از شهروندان، یکی از کارگران شهرداری هفته پیش فوت کرد و در مورد مشابه دیگری نیز روز گذشته، کارگر شهرداری، با تصادف شدید در اتوبان پاسداران، راهی بیمارستان شد که به گفته مسئولان بیمارستان، متاسفانه این کارگر نیز وضعیت وخیمی دارد.
وی خواستار حمایت هر چه بیشتر  شورای اسلامی شهر از عوامل شهرداری شد و افزود: به شخصه دو بار به همراه رییس محترم شورا، از کارگر حادثه‌دیده در بیمارستان عیادت کردم. متاسفانه وی مدتی نگذشت که فوت کرد. از هیچ تلاشی برای حمایت از این عزیزان فروگذار نخواهیم بود اما این سوال مطرح است که چرا باید کارگر مظلوم، قربانی سهل‌انگاری و ناجوانمری دو فرد ناانصاف شود؟
شهردار تبریز تهیه و توزیع لباس‌های فرم شبرنگ‌دار، افزایش علایم هشداری و همچنین توسعه خدمات مکانیزه را از جمله راهکارهای شهرداری تبریز برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار مشابه برای کارگران عنوان کرد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر جذب درآمدهای پایدار متذکر شد: سال گذشته، کمتر از ۵۰ پروانه توسط شهرداری صادر شده است که این تعداد پروانه، درآمدی در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان را برای شهرداری در پی داشته‌است.
دکتر صادق نجفی اضافه کرد: با توجه به قابلیت‌ها و راهکارهای اقتصادی شهرداری، قطعا نبود این درآمد، تاثیری در اجرای برنامه‌های عمران و اجتماعی نخواهد داشت.
شهردار تبریز همچنین با بیان این که عملیات تحکیم اتوبان پاسداران، با سرعت هر چه تمام ادامه دارد، اظهار داشت:  با توجه به ضرورت حفاری‌های عمیق و اقدامات پیچیده فنی، اجرای این پروژه، با سرعتی بیشتر از این ممکن نیست.
وی تاکید کرد: به هیچ عنوان قصد زیر سوال بردن اقدامات گذشته را نداریم؛ اما در عین حال، معتقدیم که نباید در حوزه عمران، به گونه‌ای عمل کنیم که اقدامات امروزمان، در آینده زیر سوال برود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.