کد خبر : 2715
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 5:41

سازمان پارکها و فضای سبز میزبان ۵ هزار دانش آموز تبریزی همزمان با هفته سلامت

سازمان پارکها و فضای سبز میزبان ۵ هزار دانش آموز تبریزی همزمان با هفته سلامت

آی نیوز: همزمان با هفته سلامت پنج هزار دانش آموز تبریزی به میزبانی سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در پارک بزرگ ائل گلی در برنامه ورزش همگانی صبحگاهی حضور یافتند.

 

به گزارش آی نیوزبه نقل از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، این دانش آموزان که جمعی از تمامی مناطق سطح تبریز و در کلیه مقاطع تحصیلی بودند، با حضور در اطراف استخر ائل گلی به ورزش و پیاده روی جمعی پرداختند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز طی این برنامه با حضور در جمع دانش آموزان با تبریک مناسبت های روز کارگر، روز پدر و روز معلم اظهار داشت: گلهای کاشته شده در ائل گلی برای لذت دانش آموزان و شهروندان بوده و امیدواریم روان و روحیه مردم از این طریق آرامش یابد.
وی با تاکید بر نقش دانش آموزان در توسعه و حفظ فضای سبز تصریح کرد: حفظ این زیبایی های موجود که در روزهای اخیر با رویش لاله ها در ائل گلی جلوه بصری ویژه ای یافته، تنها با همت دانش آموزان به عنوان نسل جدید محقق می شود.
گفتنی است، سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اجرای برنامه های مشارکتی با حضور شهروندان سعی در جذب و استفاده از پتانسیل های مردمی در حفظ و توسعه فضای سبز دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.