کد خبر : 2718
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 5:48

اولیویرا: برای قهرمانی کار سختی داریم

اولیویرا: برای قهرمانی کار سختی داریم

 

 

 

 تونی اولیویرا بعد از برد شیرین برابر پیکان باز هم از هواداران تراکتورسازی تشکر کرد.

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی در نشست مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

رحمتی نبود نیمه اول کار را تمام می کردیم

به بازیکنان تراکتورسازی بابت این بازی تبریک می گویم.ما می توانستیم در نیمه اول بازی را تمام کنیم کنیم ولی مقابل دروازه بانی بازی کردیم به نام رحمتی که بسایر خوب است.پیکان در نیمه اول خیلی خوب کار کرد وما می دانستیم بازی سختی در پیش داریم و می دانستیم باید زیاد زحمت بکشیم.بازیکنان من در این مسابقه خیلی خوب کار کردند و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.درنیمه دوم بازی فوتبال مستقیم بود و ما چند اشکال داشتیم اما می دانستیم باید چگونه این مشکلات را حل کنیم.در نهایت یک نتیجه عادلانه کسب شد.

دفاع پیکان خیلی خوب است

بازی جلوی پیکان خیلی سخت بود چون این تیم خیلی خوب کار می کند و بردن برابر این تیم آسان نیست. فکر می کنم این تیم تا به حال بهترین دفاع را داشته است اما در حمله خوب نبوده است.پیکان یکی از سخت ترین تیم هایی بود که با آن بازی کردیم.

از نصرتی و دقیقی تشکر می کنم

نصرتی و دقیقی که سال گذشته در تراکتور با من بودند برای من گل آوردند و از انها تشکر می کنم. ضمن اینکه به انها به خاطر بازی خوب شان تبریک می گویم.

هنوز برای قهرمانی کار سختی داریم

اگر امروز بازی ها به نفع ما تمام می شد می توانستیم به تراکتورسازی تبریک بگوییم اما هنوز راه زیادی تا پایان فصل داریم وبنابراین نمی شود از هم اکنون تراکتور را قهرمان دانست.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.