کد خبر : 2727
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 8:09

تفاهم نامه مالی با هیاتهای ورزشی آذربایجانشرقی منعقد خواهد شد

تفاهم نامه مالی با هیاتهای ورزشی آذربایجانشرقی منعقد خواهد شد

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در نشست تخصصی هیات وزنه برداری آذربایجانشرقی گفت : اسبقیان در نشست تخصصی هیات وزنه برداری آذربایجانشرقی عنوان کرد.

 

اسبقیان در ادامه اظهار داشت : تمامی هیاتهای ورزشی استان برای تصویب برنامه های سال ۹۴ خود و امضای تفاهم نامه مالی، این برنامه ها را به این اداره کل ارائه خواهند کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه اظهار داشت :  بر اساس این تفاهم نامه مالی ۵۰ درصد هزینه های برنامه های هیاتهای ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان و ۵۰ درصد مابقی هزینه ها از سوی هیات و با کمک بخش خصوصی و اسپانسرهای مالی تامین شود.
در نشست تخصصی هیات وزنه برداری آذربایجانشرقی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : وزنه برداری آذربایجانشرقی توان تبدیل شدن به قطب وزنه برداری کشور را دارد و وزنه برداری استان یکی از امیدهای کسب مدال در بازیهای آسیایی و المپیک در سالهای آتی با وجود نوجوانان و جوانان مستعد است.
وی افزود : بر اساس سند راهبردی و توسعه ورزش استان ، وزنه برداری استان بر پایه استعدادیابی و توجه به تیمهای نونهالان و نوجوانان و پشتوانه سازی برای وزنه برداری استان بنا نهاده شده است و با برنامه ریزی بیشتر و به روز کردن علم مربیان این امر محقق خواهد شد.
وی افزود: آذربایجانشرقی در سالهای نه چندان دور پیشتاز این رشته در کشور بوده و در تیم ملی ۵ یا ۶ نماینده داشته ولی با سرمایه گذاری بر نوجوانان و نونهالان خود در راه بازگشتن به آن دوران طلایی است و نیاز به تلاش و همت و سازندگی و استعدادیابی و سرمایه گذاری بیشتر است و برگزاری این اردو ها و حضور مدیرانی ورزش دوست ، جامعه ورزشی را در تحقق این امر مهم کمک شایانی میکند.
وی سرمایه گذاری در بخش جوانان ، کشف استعدادها ، آموزش مستمر ، برگزاری اردوی های مستمر ، استفاده از توان مربیان داخلی و نظارت دقیق را از عوامل موفقیت وزنه برداری ایران دانست.
وی با اشاره به میزبانی رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور در سال ۱۳۹۴ در تبریز گفت : رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در تبریز در سطح بالا و کیفیت مطلوب برگزار خواهد شد و لیگ استانی وزنه بردای در سال ۹۴ با قدرت و با تعداد تیمهای بیشتر برگزار میشود.
در این نشست بر افزایش آمار بیمه ورزشی و ورزشکاران سازمان یافته وزنه برداری در استان ، توجه به شهرستانها ، حمایت از قهرمانان و تجلیل از قهرمانان رشته وزنه برداری ، برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری ، استفاده بهینه از سالن های وزنه برداری ، تقویت کادر اجرایی و ساختار بندی هیات تاکید شد.
در این نشست نعمتی رییس هیات وزنه برداری استان گفت : سالن وزنه برداری فتح خیبر تبریز با پایان اردیبهشت ماه آماده استفاده ورزشکاران خواهد بود و اقدامات مستحکم سازی کف سالن و بازسازی ها به اتمام خواهدرسید.
وی تصریح کرد : برای تجهیز سالن ۴ تخته تمرینی استادیوم تختی تبریز نیاز به تجهیزات سخت افزاری داریم که در خصوص خرید نیاز به اعتبارات مالی است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.