کد خبر : 2748
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 6:18

حضور رئیس جمهور در تبریز بهترین فرصت برای حل معضلات این شهر است

حضور رئیس جمهور در تبریز بهترین فرصت برای حل معضلات این شهر است

شهردار تبریز گفت: حضور رئیس جمهور محترم و هئیت دولت در تبریز در هفته های آتی بهترین فرصت برای طرح و حل معضلات عمده این شهر می باشد.

 

 دکتر صادق نجفی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: ۴۷ درصد مردم استان و به تعبیری نصف جمعیت آذربایجان شرقی در تبریز ساکن هستند که باید برای حل مشکلات این کلانشهر از دولت نیز کمک بگیریم.
شهردار تبریز گفت: حضور رئیس جمهور محترم در تبریز فرصت مغتنمی خواهد بود که معضلات و مشکلات کلان شهر تبریز از جمله بحث فاضلاب، مترو تبریز، اتوبوسرانی، تاکسی ها و پروژه های شهری مانند کنارگذرهای تبریز را در حضور رئیس جمهور مطرح و این معضلات را حل نماییم.
وی با اشاره به احداث پارکهای متعدد در تبریز و ضرورت نظارت بر این پارکها اظهار داشت: در حوزه نظارت در پارکها باید دقیق، اما منطقی عمل نماییم و با همدلی و هماهنگی باعث حفظ فضای آرام و فرح بخش پارکها برای شهروندان شویم.
وی با درخواست از رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص وضعیت پارکها گفت: از رئیس شورای شهر تبریز درخواست دارم با استاندار آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت پارکها صحبت کنند که فضای پارکها فضایی آرامش بخش برای مردم و شهروندان باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.