کد خبر : 2782
تاریخ انتشار : جمعه 25 اردیبهشت 1394 - 6:09

تونی الویرا: فقط یک قدم تا رویا فاصله داریم

تونی الویرا: فقط یک قدم تا رویا فاصله داریم

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی بازی حساس و سرنوشت سازی مقابل نفت تهران دارد و برای دومین بار می خواهد جام قهرمانی را با تراکتور بالای سر ببرد.

سرمربی تراکتوری ها که سیاست خاصی برای گفت و گوی مطبوعاتی پیش از مسابقه داشت ابراز امیدواری کرد تراکتور فردا در حد تراکتور بازی کند تا این مسابقه با پیروز میزبان به اتمام برسد.او در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

نفت با سرمربی باهوشش
حریف ما از یک مربی باهوش و سرسخت بهره می‌برد؛ تیمی منسجم و پرسرعت است، در حمله و ضدحمله خوب کار می‌کنند و به خوبی دفاع می‌کنند. ما نیز باید در حد تراکتورسازی باشیم و با سرسختی بتوانیم پیروز شده و به عنوان قهرمانی دست یابیم.مثل تمامی بازی‌ها این دیدار نیز سخت و نفسگیر خواهد بود؛ همانند ما تیم‌های مدعی دیگر هم در این هفته بازی سخت و خطرناکی دارند.

برای تحقق آرزوی میلیون ها انسان تلاش می کنیم
همانطور که بعد از بازی با استقلال هم اعلام کردم ما نماد یک منطقه هستیم و برای تحقق رویای میلیون‌ها انسان تلاش خواهیم کرد. برای رسیدن به این آرمان هر تلاشی انجام داده‌ایم و فقط یک بازی دیگر برای تحقق آن فاصله داریم. کلید موفقیت ما در این بازی حضور پرتعداد هواداران‌مان است و با حضور آن‌هاست که خواهیم توانست موفق شویم.

شاید به خاطر سبیلم محبوب شدم
من همیشه به کار خودم ایمان داشتم وتمام کسانی که با من بوده و هستند، همگی با من به عنوان مربی حرفه ای کار خود را انجام داده ایم و مسایل مربوط به بازی را سعی می کنیم به بهترین شکل انجام داده و همه ما یک هدف داریم که با هم شروع کردیم و امیدوارم با هم به پایان برسانیم. چه ببریم، چه ببازیم و چه مساوی کنیم. اینجا ما همیشه از طرف تماشاگرانمان حمایت شدیم شاید به خاطر سبیلم بوده و شاید به خاطر روشم. نمی دانم شاید هم به این خاطر که من هم مثل شما هواداران بوده ام.

۵ مصدوم و محروم تراکتور برای فینال لیگ
حبیب گردانی که از سوی تونی از حضور در تمرینات منع شده بود ، با وساطت مسولان به تمرین بازگشت اما سرمربی ترکتور در نشست خبری نام این بازیکن را به جزو مصدومان بازی فردا اعلام کرد و گفت:فردین عابدینی، شهریار شیروند و حبیب گردانی به علت مصدومیت و خالد شفیعی و محمد ایرانپوریان را به خاطر محروم بودن در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت.

سپاهان تیم خوبی نیست
اولیویرا در خصوص سطح کیفی لیگ چهاردهم هم صحبت کرد: من می‌توانم در خصوص یک سوم پایانی لیگ نظر بدهم. تراکتور در آغاز به خوبی کار کرد، در نیمه هم وضعیت نسبتا خوبی داشت ولی عملکردش کمی دچار افت شد ولی در پایان هم بازهم به روزهای خوبش بازگشت که در نهایت توانست در این جایگاه قرار گیرد.تیم جوان نفت تهران با برنامه ریزی به اینجا رسید و نتایج خوبی در لیگ آسیا و جام حذفی گرفت. سپاهان تیم زیاد خوبی نیست ولی بازیکنان خوبی دارد و در نهایت عملکرد ذوب‌آهن نیز فوق‌العاده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.