کد خبر : 2793
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 6:14

فغانی نتوانست بازی را مدیریت کند/پیگیر اتفاقات پایان بازی خواهم بود

فغانی نتوانست بازی را مدیریت کند/پیگیر اتفاقات پایان بازی خواهم بود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فغانی نتوانست بازی را مدیریت کند.

شهرام دبیری اظهار داشت: تیم تراکتورسازی تبریز با ارائه یک بازی خوب در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار داشت، اما بعد از اخراج تیموریان شیرازه این تیم از هم پاشید و جام قهرمانی را از دست داد.

وی ادامه داد: واقعیتش این است که فغانی از بهترین داوران کشور است و تا لحظه اخراج تیموریان قضاوت خوبی داشت، اما نتوانست این بازی را مدیریت کند و در مورد صحنه اخراج تیموریان سختگیری بی‌مورد کرد و بعد از آن کنترل بازی را از دست داد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: خطاهای به مراتب سخت‌تر از خطای آندو از سوی این داور با کارت جریمه نشد و اخراج آندو در عدم نتیجه تیم تراکتورسازی کاملاً موثر بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد حوادث پایان بازی نیز گفت: من هم در آن لحظه از خوشحالی تماشاگران و بازیکنان تراکتورسازی تعجب کردم و به دلیل نتیجه بازی و از دست دادن جام قهرمانی تراکتورسازی شوکه بودم و قطعاً پیگیر حوادث پایان بازی خواهم بود که چه کسی شایعه تساوی بازی اصفهان را در ورزشگاه یادگار امام مطرح کرده است.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در پایان عنوان داشت: واقعیت را نمی‌توان پنهان کرد که تراکتورسازی بهترین تیم این فصل رقابت‌های لیگ برتر بود و از نظر من قهرمان واقعی لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.