کد خبر : 2813
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 8:52

هواداران ماشین سازی برای حضور تیمشان در لیگ یک لحظه شماری می کنند

هواداران ماشین سازی برای حضور تیمشان در لیگ یک لحظه شماری می کنند

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: هواداران ماشین سازی برای حضور تیمشان در لیگ یک لحظه شماری می کنند و امیدوارم هرچه سریعتر مصوبه شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز عملیاتی شود.   

سعید حاجی زاده» با ابراز خشنودی از حفظ سهمیه دسته یکی شهرداری تبریز افزود: از تلاش تمامی بازیکنان و کادر فنی این تیم و نیز تدابیر مسئولان سازمان ورزش شهرداری که بویژه در دیدار برگشت پلی آف غیرتمندانه بازی کردند و جانانه از تنها سهمیه استان در لیگ یک دفاع کردند تشکر و قدردانی می کنم.
سخنگوی شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه احیای تیم فوتبال ماشین سازی، نتیجه تلاش های بی وقفه دلسوزان این تیم بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه تلاش هایی که از یک سال گذشته در جهت احیای تیم ماشین سازی تبریز آغاز شده بود با نظر مساعد اعضای محترم شورای اسلامی شهر و نیز تعامل سازنده شهردار تبریز و همکاری مسئولان سازمان ورزش شهرداری نتیجه داده بطوریکه امروز شاهد هستیم معدود دوستانی که ابتدا به هر علتی مخالف این تصمیم بودند هم اکنون در صف موافقان قرار گرفته اند.
حاجی زاده خاطرنشان کرد: همچنانکه پیشتر اعلام شده، بر اساس تصمیم شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز مقرر است تیم فوتبال شهرداری تبریز در فصل جدید رقابتهای دسته یک باشگاه های کشور با نام ماشین سازی در مسابقات شرکت کند و امیدواریم هرچه سریعتر ساز و کارهای لازم اجرایی برای تحقق این مهم صورت گیرد.
وی افزود: این تصمیم رضایتمندی بیش از پیش هواداران اصیل و ریشه دار تیم فوتبال ماشین سازی تبریز را به دنبال داشته است و همه آنان برای شروع فصل آتی رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور لحظه شماری می کنند.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: با حضور ماشین سازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور امکان بهره‌مندی از ظرفیت هواداران بی‌شمار و متعصب این تیم فراهم خواهد شد ضمن اینکه گام مهمی در جهت تزریق نشاط اجتماعی و امیدآفرینی به شهروندان که از اهداف مدیریت شهری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است، برداشته می شود.
حاجی زاده اضافه کرد: همچنین بر اساس مصوبه شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز، سهمیه لیگ دسته دوم ماشین سازی هم، در فصل جدید این لیگ بمنظور تقویت استعدادهای بومی و صرفا با ترکیب بازیکنان زیر ۲۳ سال در مسابقات شرکت خواهد کرد.
وی افزود: با حضور تیم ماشین سازی در فصل آتی رقابت های دسته یک باشگاههای کشور، شاهد شکوفایی بیش از پیش فوتبال تبریز و آذربایجان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.