کد خبر : 2844
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 16:16

دکتر دبیری:استقبال گسترده و پرشور مردم تبری و آذربایجان شرقی از رئیس جمهور حمایت از انقلاب بود

دکتر دبیری:استقبال گسترده و پرشور مردم تبری و آذربایجان شرقی از رئیس جمهور حمایت از انقلاب بود

 دکتر شهرام دبیری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: از شهروندان تبریزی و مردم استان باید به خاطر حضور پرشور در استقبال از رئیس جمهور محبوب کشورمان تقدیر نماییم زیرا این حضور نشان دهنده حمایت مردم از انقلاب بود.

 

دبیری با اعلام اینکه سفر رئیس جمهور به استان سفر پر خیر و برکتی بود افزود: با اجرایی شدن مصوبه بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای استان آذربایجان شرقی که هئیت دولت در سفر به تبریز به تصویب رساند شاهد توسعه بیشتر استان خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه باید مصوبات این سفر پر خیر و برکت را پیگیری کنیم تا این بودجه ها به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد گفت: برای اجرایی شدن این مصوبات باید با پیگیری های جدی بودجه های تخصیص یافته را محقق سازیم.
دبیری با اشاره به اینکه نباید در مورد تراکتورسازی تبریز فرافکنی کنیم گفت: رئیس جمهور، حضرت آیت الله شبستری و استاندار آذربایجان شرقی در این خصوص نظراتشان را اعلام کردند و متاسفانه باید اذعان کنیم که در این مسئله با احساسات مردم بازی شد و غرور مردم را جریحه دار کردند که باعث دلسردی و ناراحتی مردم شدند . تا شناسایی و برخورد با عوامل موثر در این مسئله نباید کوتاه بیاییم.
وی با اشاره به مناسبت ها و اعیاد شعبانیه و حضور شش جانباز در بین اعضای شورای شهر تبریزگفت: اعیاد شعبانیه ، روز جانباز و روز پاسدار و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر را به تمامی مدافعان و پاسداران کشور را تبریک می گویم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.