کد خبر : 2847
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 5:03

دیداراعضای هیئت رئیسه شورای شهر تبریز با جانبازان سرافراز دفاع مقدس

دیداراعضای هیئت رئیسه شورای شهر تبریز با جانبازان سرافراز دفاع مقدس

آی نیوز: اعضای هیئت رئیسه شورای کلانشهر تبریز بمناسبت میلاد باسعادت علمدار کربلا و روز جانباز به دیدار جانبازان جنگ تحمیلی رفتند.

به گزارش آی نیوز، دکتر شهرام دبیری، رئیس و مهندس سعید محدث خزانه دار شورای اسلامی کلانشهر تبریز به مناسبت سالروز میلاد پربرکت علمدار وفادار کربلا حضرت عباس (ع) و روز جانباز در منزل تنی چند از جانبازان دوران آفتخار آمیز دفاع مقدس حضور یافتند.
در این دیدار ها اعضای هیئت رئیسه شورای شهر با تجلیل از فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان، پای درد دل های این اسوه های ایستادگی و مقاومت نشستند. و با رسیدگی به بخشی از مشکلات آنها، دستورات لازم لازم را در این خصوص صادر کردند.
دکتر دبیری در حاشیه این دیدار ها که عصر امروز صورت گرفت، خاطر نشان کرد، حفظ تمامیت ارضی کشور حاصل جانبازی های کسانی است که در ن روزها از بسیاری از داشته هایشان گذشتند تا ایران اسلامی سرافراز باقی بماند.
مهندس محدث نیز با اشاره به اینکه جانبازان بزرگوار بر گردن تک تک ملت ایران حق دارند، اظهار داشت: این یک وظیفه مسلم برای ماست تا هرکاری که در توان داریم برای آنها انجام دهیم، هر چند جبران ایثارگری های آنها کاری غیر ممکن است.
گفتنی است چهارم ماه شعبان المعظم، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) پاس از جان گذشتگی های ایشان در میدان کربلا، به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.