کد خبر : 2877
تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1394 - 9:46

طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در اعیاد شعبانیه اجرا می‌شود

طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در اعیاد شعبانیه اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) و جذب حامی برای حمایت از ایتام توسط این نهاد به اجرا در می آید.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی، حسین دشتی اظهار داشت: طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) پیش بینی شده است  که مردم به نام مقدس امام زمان در ذبح گوسفند شریک شده و گوشت آن در بین خانواده های نیازمند تحت پوشش تقسیم می شود.

وی  با بیان اینکه ذبح و توزیع گوشت قربانی در اعیاد شعبانیه و برای سلامتی امام زمان(عج) بین مددجویان و نیازمندان در محدوده مساجد استان صورت  می گیرد تصریح کرد: علاوه بر آن صندوقهای ویِژه در مساجد جهت جمع آوری صدقات نمازگزاران در اعیاد شعبانیه استقرار خواهد یافت.

دشتی ضمن تاکید بر افزایش تعداد حامیان در راستای برخورداری همه ایتام  از حمایت معنوی حامیان نیکوکار اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام برای ایتام جذب خواهد شد.

وی گفت: باید اهمیت و جایگاه صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در خطبه های نماز جمعه و یا از طریق رسانه ها و صدا و سیما برای مردم بیان شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.