کد خبر : 2910
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 7:48

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز: فضای خوب و پرنشاطی در عینالی بوجودآمده است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز: فضای خوب و پرنشاطی در عینالی بوجودآمده است

 رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با انجام کارهای عمرانی و فعالیت های صورت گرفته فضای خوب و پرنشاطی در عینالی بوجود آمده است که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است

 

به گزارش آی نیوز، ایرج شهین باهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب و تقدیر از اقدامات مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی گفت: روز جمعه همایش ۱۵۰۰ نفری خانوادگی اعضای سازمان نظام مهندسی در عینالی برگزار شد و جلوه های و کارهای انجام گرفته در این تفرجگاه مورد استقبال خانواده ها بود.
شهین باهر با اشاره به فعالیت های گسترده در تمامی حوزه سازمان عینالی افزود: فعالیت کارکنان سازمان عینالی در بخش های مختلف این تفرجگاه مشهود است و تغییرات روی داده در این تفرجگاه بعد از حضور مدیرعامل جدید محسوس می باشد.
وی افزود: با این حال تردد بیش از حد اتومبیل ها در عینالی علاوه بر اینکه با ایجاد آلودگی و دود بسیار شهروندان را آزار می دهد باعث از بین رفتن فضای آرام و آرامش بخش عینالی می شود که در این خصوص باید تجدید نظر صورت گیرد.
ایرج شهین باهر در ادامه با اشاره به عدم وجود شفافیت در تعرفه عوارض گفت:  بر لزوم انسجام تعرفه عوارض و دقت شورا در بررسی این قانون تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.