کد خبر : 2940
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 خرداد 1394 - 5:48

تشکیل کمیته ای در شورا برای بررسی درخواست های شهروندان

تشکیل کمیته ای در شورا برای بررسی درخواست های شهروندان

رییس کمیسیون برنامه ریزی و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، اعلام کرد که بزودی، کمیسیونی در شورا تشکیل خواهدشد تا پس از بررسی درخواست های شهروندان، این درخواست ها به شکل لایحه به صحن شورا ارئه شود.

 

به گزارش آی نیوز، مهندس المیرا خاماچی با اشاره به بحث های مربوط به هبه در جلسات شورا گفت: شورا وظیفه دارد به تمام مواردی که از طرف شهرداری ارائه می شود، رسیدگی کند و هبه نیز یکی از این موارد است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم پرونده هایی که در این زمینه جهت رسیدگی به شورا ارائه می گردد، تصمیم بر این شده هبه ها نظام مند شوند که در این حوزه، هبه های مربوط به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اواخر سال گذشته شامل این طرح شد.

این عضو شورا اضافه کرد: قرار بر این است که هبه های مربوط به شهروندان نیز بزودی تحت نظام خاصی قرار گیرد؛ چرا که در حال حاضر عمده درآمد شهرداری، از طریق عوارض نوسازی است و عوامل تعیین کننده ای نیاز است تا مسئله بخشودگی عوارض، از لحاظ درآمدی برای شهرداری مشکلی ایجاد نکند.

مهندس خاماچی خاطرنشان کرد:یکی دیگر از مصوبه های کمیسیون برنامه ریزی و بودجه، این بود که کمیته ای جهت بررسی درخواست های شهروندان از شورا، تشکیل شود و پس از تعیین وضعیت آن ها، این درخواست ها به شکل لایحه تنظیم و جهت تصویب به صحن شورا ارائه گردد.  

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.