کد خبر : 2969
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 - 6:07

همچنان پیگیر حقوق تیم تراکتورسازی هستیم

همچنان پیگیر حقوق تیم تراکتورسازی هستیم

آی نیوز: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور گفته منتسب به وی که با حکم صادر شده مردم آذربایجان دیگر از دست کسی دلخور نیستند را تکذیب کرد، و گفت: همچنان پیگیر حقوق تیم تراکتورسازی و کمک مالی درخواستی از رئیس جمهور برای این تیم هستیم.

 

به گزارش آی نیوز، شهرام دبیری درباره اعلام نتایج کمیته بررسی اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت اظهار داشت: آرای صادر شده نشان داد که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به قول خود مبنی بر پیگیری اتفاقات رخ داده عمل کرده، هر چند معتقدم که برخی احکام صادره می‌توانست شفاف‌تر و سنگین‌تر باشد.
وی با بیان اینکه بند محرومیت مسئولان باشگاه تراکتورسازی جای تعجب داشت، گفت: در مورد فغانی قبول دارم که وی بهترین داور کشور است، اما محرومیت وی تا اطلاع ثانوی مبهم بوده و این اطلاع ثانوی می‌تواند تا هفته اول لیگ برتر باشد.
وی تصریح کرد: فغانی از سرمایه‌های داوری کشور است، اما تماشاگران تیم تراکتورسازی نیز سرمایه‌های فوتبال کشور بوده و نباید به بهانه حفظ یکی، حق دیگری را پایمال کرد و قطعا احکام صادر شده خواسته هواداران تیم تراکتورسازی را تامین نکرده است.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور عنوان کرد: من نگفتم که با حکمی که صادر شده است مردم آذربایجان دیگر از دست کسی دلخور نیستند، هر چند معتقدم که بعضی هواداران تیم تراکتورسازی را در هیچ شرایط نمی‌توان راضی کرد.
دبیری گفت: اگر در نتایج هفته پایانی دست‌های پنهانی نقش داشتند، انتظار این بود که این عوامل شناسایی و معرفی شده و به شدت مجازات می‌شدند.
وی افزود: قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت هیچ شرایطی اجازه تکرار بازی را نمی‌دهد و در صورت اینکه حتی با اعمال فشار موفق شویم بازی تراکتورسازی با نفت را تکرار کنیم، احتمال حذف تراکتورسازی از باشگاه‌های آسیا وجود دارد و نباید آسیا را فدای قهرمانی لیگ کرده و با یک برنامه ریزی دقیق به سمت قهرمانی فصل آینده لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا گام برداریم.
دبیری افزود: همچنان پیگیر حقوق تیم تراکتورسازی و کمک مالی درخواستی از رئیس جمهور محترم کشور برای این تیم هستیم.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.