کد خبر : 2977
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 7:52

مجموعه‌فرهنگی ورزشی‌خاوران امروز به‌بهره‌برداری می‌رسد

مجموعه‌فرهنگی ورزشی‌خاوران امروز به‌بهره‌برداری می‌رسد

 مجموعه فرهنگی ورزشی تبریز در شهرک خاوران  در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر  ۳۵۳ میلیارد ریال به اتمام رسیده  و امروز بهره برداری خواهدرسید.

 این مجموعه فرهنگی و ورزشی در سال ۹۰ کلنگ زنی شد و با تلاش خادمان مردم تبریز در شهرداری هم اکنون آماده بهره برداری است.
این  مجموعه فرهنگی ورزشی در ۸ بلوک شامل ساختمان اداری ، آمفی تئاتر، سالن ورزشی چند منظوره، مجموعه استخر و سونا، سالن بدنسازی، کتابخانه، قرائتخانه می باشد.
شهردار کلانشهر تبریز در خصوص افتتاح این پروژه ی عظیم گفت: مدرن ترین مجموعه فرهنگی ورزشی تبریز آماده بهره برداری است

دکتر صادق نجفی با اشاره به تکمیل احداث مدرن ترین مجموعه فرهنگی و ورزشی تبریز در شهرک خاوران خبر داد و اظهار داشت: علی رغم کندی پیشرفت پروژه تا دو سال پیش، این پروژه با تلاش خادمان مردم تبریز در شهرداری هم اکنون آماده بهره برداری است .
شهردار تبریز با اشاره به تکنولوژی مدرن مورد استفاده در این مجموعه افزود: معماری این مجموعه فاخر ترکیبی از معماری سنتی و مدرن می باشد به طوری که تمامی نماهای مجموعه با تلفیق سنگ اسپراخون و کامپوزیت نمای چشم نوازی را پدید آورده است .
نجفی با تاکید بر اینکه این مجموعه فرهنگی و ورزشی جوابگوی نیازهای شهرک بزرگ و مدرن خاوران خواهد بود
گفت: حل مشکلات زیرساختی در مجموعه خاوران که از سالیان قبل لاینحل باقی مانده بود اما خوشبختانه در حال حاضر با تعامل و توافق خوبی که با شرکت توزیع برق انجام داده ایم مشکل برق این مجموعه حل گردیده است و شهروندانی که پروانه ساخت و ساز در شهرک خاوران را دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به اداره برق ائل گلی نسبت به اخذ امتیاز برق اقدام نمایند .
وی همچنین با اشاره به تفاهم شهرداری تبریز و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مبنی بر تامین آب شهرک افزود: خوشبختانه با تعامل مثبتی که با شرکت آب فاضلاب صورت گرفته است این شرکت متعهد شده است که آب شرب مورد نیاز این شهرک را تامین کند و این مهم هم اکنون ۳۶ کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته است و با تکمیل شبکه آب شرب شهرک قابل تحقق خواهد بود .
با افزوده شدن ۲۲ هزار متر مربع به سرانه فرهنگی و ورزشی تبریز در سال جاری شهرداری تبریز همچنان در توسعه و افزایش سرانه های فرهنگی و ورزشی شهر تبریز پیشرو می باشد

این خبر می افزاید: مجموعه مدرن فرهنگی و ورزشی خاوران روز یکشنبه ساعت ۱۸ با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری خواهد رسید .
گفتنی است: همزمان با افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی خاوران، اتصال بزرگراه ۶۵ متری (پیامبر اعظم) شهرک خاوران به میدان بسیج کلنگ زنی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.