کد خبر : 2999
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:10

اکبرزاده: با تصمیم شورای سازمان شهرداری دسته یکی شدیم

اکبرزاده: با تصمیم شورای سازمان شهرداری دسته یکی شدیم

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی شهرداری تبریز در خصوص وضعیت باشگاه گفت: افتخار این را دارم که مدیرعامل تاریخی ترین تیم شمالغرب کشور هستند.

 همانطور که می دانید این تیم در دهه هفتاد پر هوادار ترین تیم شمالغرب کشور بود. بعد از گذشته یک دهه سخت که مشکلاتی برای این تیم ریشه دار افتاده بود، توسط اعضاء شورا و شهردار محترم کلانشهر تبریز، مسئولین استانی، هیئت فوتبال و سایر عزیزانی که این تیم را حمایت کردند باعث شد تا شرایط بهتری برای این رخ دهد.

 

وی ادامه داد: با حمایت هایی که شد توانستیم سال گذشته ماشین سازی را در دسته دو حفظ کرده و ساختار های اولیه را فراهم کنیم امسال نیز با توجه به نظر اعضاء شورا و شهردار محترم و مسئولین ورزش استان، همچنین هیئت مدیره باشگاه شهرداری، ماشین سازی و شورای محترم سازمان ورزش شهرداری، با توجه به اینکه ماشین سازی هواداران زیادی دارد و بودجه شهرداری می تواند به این تیم کمک کند، سهمیه دسته یک در قالب باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز در نظر گرفته شود و به نظر من پیشنها خوب و سنجیده بود.

 

اکبرزاده (۲)

 

اکبرزاده افزود: هواداران خاموش فوتبال ما، برای ماشین سازی هستند، امیدواریم با این تصمیم که گرفته شده است دوباره شاهد حضور پرشور هواداران در استادیوم باشیم. سال ها بود که دلسرد شده بودند، نگران وضعیت این تیم ریشه دار و تاریخی بودند، مسئولین نظام جمهوری اسلامی این تیم را احاء کردند تا هواداران این تیم و مردم تبریز امیدوار باشند.

 

وی گفت: برنامه ای طبق مصوبه شورای سازمان ورزش شهرداری، دستوری آمد و ما نیز سریعا اطاعت کردیم و در جلسه ای که با هیئت مدیره داشتیم گزینه های مورد نظر را بررسی کردیم، در این گزینه ها نیز هم مربی بومی در نظر گرفته شده بود و هم مربیانی که سابقه صعود به لیگ برتر داشتند. با صحبت و بررسی هایی که داشتیم در نهایت به گزینه آقای دست نشان به توافق رسیدیم که یک مربی با سابقه، لایق هستند و در فوتبال ایران صاحب مکتب و سبک هستند و توانسته اند سه تیم فوتبال را لیگ برتری کنند و در لیگ یک گذشته توانستند با کمترین هزینه به همراه تیم نساجی مازندران در رده سوم قرار گیرند.

اکبرزاده (۱)

 

مدیرعامل باشگاه ماشین ساز شهرداری تبریز اظهار داشت: آقای دست نشان توانسته اند با بودجه یک تیم دسته دو، تیم نساجی را سوم کند، با توجه به کارنامه خوبی که داشتند با هیئت مدیره و مسئولین استانی صحبت هایی انجام شد تا با این مربی مذاکرات را آغا کنیم، برنامه ها و یکسری مقررات و شرایطی که از سوی دو طرف بود صحبت شد و به توافق رسیدیم. در این مذاکرات توصیه باشگاه این بود که به بومی گرایی و احیاء فوتبال آذربایجان حتما اهمیت داده شود، درخواستی هم که در قرارداد داریم، صعود به لیگ برتر می باشد و به همین خاطر نیز وی را انتخاب کردیم.

 

وی در پاسخ به اخبار نادرست و شایعات پیرامون این تیم توضیح داد: مصوبه شورای سازمان ورزش توسط آقای سهرابی به ما ابلاغ شد و بنده هم در رابطه با اجرایی کردن آن اقدام نموده ام. حرف خنده دار است، مگر می شود بدون طلاع کار به این بزرگی را انجام نمود. در ضمن بنده با اعضاء هیأت مدیره صحبت کردم در صورت عدم توافق با گزینه بومی با سایر گزینه ها مذاکره کرده و قرارداد امضاء نمایم و بنده در طول هفته سه بار با گزینه بومی جلسه گذاشتم.

 

اکبرزاده ادامه داد: حتی در یکی از جلسات آقای سهرابی نیز حضور داشتند و در روز آخر نیز پیامکی به وی ارسال کردم تا سریعا با حضور در دفتر باشگاه قرارداد را امضاء کند و علاوه بر جلساتی که گذاشتیم یک روز نیز منتظر وی ماندم. چون گزینه بومی انتخاب من بود و با توجه به تعصب خاصی که برایشان داشتم خیلی منتظر ماندم ولی این مربی بومی به زمان بیشتری نیاز داشت و من با توجه به شرایط فصل گذشته که دیر تر از همه شروع کردیم و زمان را از دست دادیم و به سختی تیم را حفظ کردیم، نتوانستم بیش از صبر کنم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.