کد خبر : 3010
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 5:03

راه‌اندازی مجتمع «ایپک پالاس» در شهرک اندیشه، گامی برای توسعه متوازن تبریز است

راه‌اندازی مجتمع «ایپک پالاس» در شهرک اندیشه، گامی برای توسعه متوازن تبریز است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: ساخت و راه اندازی مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس تبریز در منطقه کم برخوردار شهرک اندیشه، گامی در راستای تحقق توسعه متوازن شهر تبریز خواهد بود.

 

محمدحسین جعفری در بازدید از روند ساخت مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک اندیشه فرصتی بی نظیر برای توسعه این منطقه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به توجه شهرداری و شورای شهر تبریز به توسعه مناطق کم برخوردار به عنوان موضوعی جدی، یادآور شد: با سرمایه گذاری متوازن و عادلانه در تمامی نقاط شهر، به نیازهای جمعی شهروندان پاسخ داده شده و فرصتی فراهم می شود تا همه بتوانند در همه جای شهر از امکانات رفاهی به یک اندازه استفاده کنند.
جعفری ضمن قدردانی از تلاش سرمایه گذاران مجتمع ایپک پالاس، خاطرنشان کرد: مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس می‌تواند مسئله مهم اشتغال را نیز در این منطقه تا حدی مرتفع ساخته و نقش به سزایی در کنار سایر پروژه‌های عمرانی و رفاهی، در رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی ایفا کند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین راه اندازی و تکمیل پروژه اتوبان سهند را در بهبود وضعیت منطقه بسیار موثر ارزیابی کرد.مدیر پروژه سرمایه گذاری مجنمع تجاری تفریحی ایپک پالاس نیز در این دیدار، با اشاره به مشخصات این طرح گفت: مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس در ۴ طبقه سازه‌ای شامل یک طبقه پارکینگ و دو طبقه تجاری و یک طبقه تفریحی  با ۲۱ هزار متر مربع زیر بنا  احداث می‌شود.
مهندس احمد احمدپور پارکینگی با ظرفیت گنجایش بیش از ۵۰۰ خودرو، هایپر مارکت، فودکورت، شهربازی، مرکز خریدی با  ۲۰۰ واحد تجاری و کافی شاپ را از جمله امکانات این مجتمع تجاری توصیف کرد.
وی خاطرنشان کرد: مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس در فضایی به وسعت ۲۱ هزار مترمربع و با هدف ایجاد مکانی مناسب برای خرید و تفریح شهروندان ساکن در شهرک اندیشه و نیز تبدیل کردن این شهرک به قطب خرید و تفریح منطقه جنوب‌غرب تبریز در حال احداث است.
احمدپور با بیان اینکه مجتمع ایپک پالاس در طی زمان احداث مجتمع بیش از پانزده هزار نفر روز در ساخت این مجموعه فعالیت داشته و پس از راه اندازی پیش بینی می‌شود این مجتمع برای بیش از پانصد نفر به طور مستقیم اشتغال زایی کند، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید و اهداف مدیریت بر ساخت سریع و با کیفیت ساختمان، روند راه اندازی از سرعت خوبی برخوردار بوده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.