کد خبر : 3014
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 7:06

صدور مجوز نقشه برای ۱۱۹ واحد مسکونی در بافت فرسوده محله شُکر قصاب

صدور مجوز نقشه برای ۱۱۹ واحد مسکونی در بافت فرسوده محله شُکر قصاب

 

 

 

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تسریع در روند نوسازی بافت فرسوده  محله شُکر قصاب خبر داد و گفت: در ۹ ماه گذشته، مجوز نقشه برای ۱۱۹ واحد مسکونی در این محله تشکیل شده است.

 

به گزارش آی نیوز، به نقل از شهرداری منطقه ۱۰ تبریز، باقرخوشنواز گفت: دفاتر تسهیل گری با بسترسازی، اعتماد سازی و توانمندسازی زمینه را برای مشارکت مردم در نوسازی بافت فرسوده را فراهم می کنند .
 خوشنواز با بیان اینکه جریان نوسازی بافت فرسوده تا قبل از تشکیل دفاتر تسهیل گری، فرآیند کار بصورت کاملاً خود جوش و بدون برنامه مدون، با کارایی و بازده پایین و طولانی شدن زمان آن انجام می شده است افزود: با تشکیل این دفاتر، ضمن حذف بروکراسی اداری، توانسته اند شکاف بین مدیریت کلان و مردم را پر نموده و با تسهیل گری و اطلاع رسانی موفقیت خوبی در زمینه نوسازی بافت فرسوده محدوده مورد نظر بدست آورند .
گفتنی است دفاتر تسهیل گری نوسازی بافت فرسوده با هدف برقراری ارتباط با ساکنان بافت های فرسوده، معرفی مشوق ها، تسهیلات و معافیت های موجود و حل مشکلات احتمالی آنها در زمینه های نوسازی بناها و تجمیع ساختمان ها تشکیل شده است .
شایان ذکر است در مدت ۹ ماه تشکیل دفتر خدمات نوسازی در محله شکر قصاب، تعداد ۱۲ فقره پرونده برای ۳۳ پلاک تجمیعی تشکیل و برای ۱۱۹ واحد مسکونی به متراژ تقریبی جمعاً ۱۲۰۰۰ متر مربع مجوز نقشه صادر گردیده است و در مرحله عقد قرارداد با سرمایه گذار می باشد .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.