برخی مدیران آذربایجان شرقی جرات کافی ندارند

برخی مدیران آذربایجان شرقی جرات کافی ندارند

استاندار آذرباجان شرقی اعتقاد دارد جرأت و جسارت کافی برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل مهم در مدیران وجود ندارد و بسیاری از کارهای بزرگ با اختیارات استانی قابل حل است

به گزارش آی نیوز استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر تدوین نظام مسائل استان، گفت: بسیاری از کارهای بزرگ با امکانات و اختیارات استانی و پیگیری جدی مدیران استان قابل حل است و مهم این است که اراده برای حل مشکلات وجود داشته باشد.
عابدین خرّم در نشستی با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به گلایه مدیران از عدم تفویض اختیار دستگاه‌های ملی به استان‌ها، اظهار کرد: دولت سیزدهم در این خصوص اراده جدی دارد و بارها در جلسات هیأت دولت از سوی شخص رئیس جمهور و وزرا اعلام شده است که استان‌ها اختیارات لازم و کافی برای تصمیم‌گیری را دارند.

وی افزود: مدیران استان باید از این فرصت استفاده کنند؛ متاسفانه در برخی دستگاه‌ها، پیگیری‌ها ضعیف است و جرات و جسارت کافی برای تصمیم‌گیری در مورد مسائل مهم وجود ندارد و این باعث تاخیر در انجام کارها شده است.

خرّم تصریح کرد: با امکانات و اختیارات استانی، کارهای بسیار بزرگی می‌توان انجام داد؛ اما اگر یک مشکل به هر دلیلی در استان قابل حل نیست آماده‌ایم از طریق دستگاه‌های ملی و دولت آن را پیگیری کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه گفت: یکی از عوامل عقب‌ماندگی پروژه‌ها، فقدان نظام مسائل است که باعث می‌شود امور به صورت پراکنده و متفرقه پیگیری شده و به نتیجه مشخصی منجر نمی‌شود.

وی تاکید کرد: هر دستگاه باید در حوزه وظایف خود، نظام مسائل را تدوین و راهکارهای مشخص و اجرایی برای رفع موانع پروژه‌ها و امور اجرایی را تعریف کند تا کارها در یک مسیر مشخص پیش برود.

خرّم یادآور شد: در بسیاری از مسائل مهم استان ما صرفاً شاهد طرح مشکلات هستیم اما اراده جدی و راهکار مشخص برای حل این مشکلات وجود ندارد و دستگاه‌ها مسائلی مانند لزوم هماهنگی با مرکز یا تصمیم هیأت مدیره را به عنوان مانع مطرح می‌کنند که پذیرفتنی نیست.

وی گفت: گرفتاری ما در استان عدم پیگیری جدی امور و دچار شدن به روزمرگی و مسائل جاری است؛ اگر اراده جدی برای پیگیری امور باشد بسیاری از مسائل و مشکلات قابل حل است.

مدیران آذربایجانشرقی جرات کافی

مدیران آذربایجانشرقی جرات کافی

مدیران آذربایجانشرقی جرات کافی

مدیران آذربایجانشرقی جرات کافی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.