کد خبر : 3039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 - 6:55

شیری آذر:اتمام سریع پروژه های عمرانی سیاست اصولی شهرداری تبریز است

شیری آذر:اتمام سریع پروژه های عمرانی سیاست اصولی شهرداری تبریز است

 رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اتمام سریع و به موقع پروژه های عمرانی اصل مورد تاکید شورا و سیاست اصولی و حساب شده شهردار تبریز می باشد.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر حبیب شیری آذر با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس تاکید شورای شهر، شهرداری تبریز می خواهد پروژه ها را سریع و در طی زمان مشخص به پایان برساند که این مسئله به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.
عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: این سیاست اصولی شهرداری تبریز در میان مدت به کاهش هزینه های عملیات ساخت و ساز و عمرانی در شهر منجر خواهد شد و از اتلاف منابع شهر وشهروندان جلوگیری می کند.
شیری آذر با اشاره به اینکه طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه ها علاوه بر افزایش چند برابری هزینه اجرای این پروژه ها بر کیفیت کار نیز تاثیرمی گذارد گفت: در گذشته شاهد بودیم که با طولانی شدن مدت زمان اجرا پروژه ها تعدیل می خورد و با چندین برابر برآورد اولیه به اتمام می رسید که اینکار هم از اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری می کاست و هم از نظر کیفی بر پروژه ها تاثیرگذار است.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش بر ادامه حمایت شورا از سیاست اصولی شهرداری در خصوص اجرای سریع و زمانبندی شده پروژه های عمرانی شهر تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.