کد خبر : 3110
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 6:43

مهندس محدث: اقدامات سازمان پسماند در پر کردن اوقات فراغت فرزندان پاکبانان تحسین بر انگیز است

مهندس محدث: اقدامات سازمان پسماند در پر کردن اوقات فراغت فرزندان پاکبانان تحسین بر انگیز است

 عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اقدامات و برنامه های فرهنگی و ورزشی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در پر کردن اوقات فراغت فرزندان پاکبانان تحسین برانگیز است.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، مهندس سعید محدث در مراسم آغازین دوره آموزشی فوتبال برای فرزندان پاکبانان با بیان مطلب فوق ، افزود : این سازمان در طول دو سال اخیر تلاش گسترده ای را در جهت تأمین امنیت شغلی و توجه به مسایل رفاهی پاکبانان و خانواده های محترم آنان نموده است.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه توجه و رسیدگی به مسایل رفاهی پاکبانان از مهمترین دغدغه های شورای اسلامی شهر می باشد ، ابراز امیدواری کرد با بر پایی این دوره های آموزشی و همچنین برگزاری اردوهای فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شاهد رضایتمندی این عزیزان باشیم.
در این مراسم همچنین مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ، هدف از برپایی اینگونه دوره های آموزشی ، فرهنگی  ورزشی ، ایجاد روحیه نشاط در بین خانواده های پاکبانان و پر کردن اوقات فراغت فرزندان این عزیزان عنوان کرد و اظهار داشت : ما در سازمان مدیریت پسماند تلاش می کنیم تا برنامه های متنوعی را برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان عزیز پاکبانان سختکوش به مورد اجرا در آوریم که بر پایی دوره های آموزشی ، ورزشی  فرهنگی و برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی ، تفریحی از آن جمله می باشند.
علیرضا اصغری خطاب به شرکت کنندگان در دوره آموزش فوتبال ضمن تأکید بر اینکه جوانان و نوجوانان و کودکان که آینده سازان شهر ، استان و میهنمان می باشند ، از آنان خواست تا در کنار تمرینات آموزشی با جدیت تمام به تمرینات درسی خویش نیز بپردازند و در کنار کسب موفقیت های ورزشی به موفقیت های علمی و درسی نیز دست یابند.
وی افزود : پدران شما از پر تلاش ترین قشر شهرداری تبریز می باشند که حاصل تلاش این عزیزان پاکیزگی محیط شهری و تأمین امنیت بهداشت جانی و روانی شهروندان تبریز است و امیدوارم با کشف استعدادهای ذاتی شما عزیزان در آینده شاهد حضور شما در عرصه رقابت های ورزشی در سطح کلان کشور و جهان باشیم.
شایان ذکر است در این دوره فرهنگی و آموزشی ورزشی بیش از یکصد نفر از فرزندان پاکبانان شرکت نموده اند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.