کد خبر : 314
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1392 - 20:26

رسول خطیبی:مانند بعضی ها بعد از خداحافظی برنمی‌گردم/ برایم نتیجه مهم نیست!

رسول خطیبی:مانند بعضی ها بعد از خداحافظی برنمی‌گردم/ برایم نتیجه مهم نیست!

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه بصورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرده، گفت: مانند برخی از بازیکنان نیستم که بعد از خداحافظی دوباره بازگردم. من رسول خطیبی‌ام و روی تصمیم خود می‌ایستم.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی که پس از بازی با سپاهان اصفهان به صورت رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد، در خصوص اینکه قطعا با دنیای فوتبال وداع کرده و یا ممکن است دوباره به مستعطیل سبز باز گردد، گفت: من مانند برخی از بازیکنان نیستم، من رسول خطیبی‌ام و روی تصمیم خود می‌ایستم. در این شرایط از فوتبال خداحافظی کردم و از همه حلالیت می‌طلبم.

وی اضافه کرد: من در چهار رده تیم‌های ملی ایران بازی کردم و کاپیتان هم بودم، هیچ انتظاری هم ندارم اما دوست دارم زحماتی که در این چند سال کشیدیم، به نوعی جبران شود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد خداحافظی بدون سروصدایش از فوتبال اظهار داشت: من از فوتبال خداحافظی کردم اما اعلام نکردم. در بازی با سپاهان به خاطر دلم ۱۰ دقیقه بازی کردم. از آقای سمندر هم تشکر می‌کنم که گفتند تا نیم فصل تیمی را دعوت می‌‎کنند تا در آن بازی بصورت رسمی از فوتبال خداحافظی کنم.

خطیبی در مورد اینکه دوست ندارد در بازی پرسپولیس با هامبورگ حضور داشته باشد و در آن بازی خداحافظی کند، یادآور شد: بازی با هامبورگ به خاطر مهدوی‌کیا برگزار می‌شود و آن بازی برای مهدی است زیرا لیاقتش را دارد. اما من فوتبالم را در تبریز شروع کردم و دوست دارم در یکی از زمین‌های تبریز به فوتبالم پایان دهم.

وی در مورد کسب نخستین پیروزی تیمش در لیگ سیزدهم هم اظهار داشت: ما بازی‌های قبلی هم باید سه امتیاز می‌گرفتیم اما بازیکنان تیم اعتماد لازم را برای رسیدن به پیروزی نداشتند. بازیکنان ما هر بازی بهتر از قبل بازی کردند. طبیعی است بازیکنان جوان فرصت از دست بدهند ولی در آینده آنها بهتر از گذشته بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز همچنین گفت: برای من نتیجه مهم نیست بلکه فرصت‌هایی که بدست آوردیم، اهمیت دارد. ما مقابل سپاهان ۷ موقعیت و برابر فجرسپاسی ۹ فرصت بدست آوردیم که اینها خیلی مهم بود.

دیدار تیم‌های گسترش فولادتبریز و فجرسپاسی تبریز در هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که امشب در یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، با برتری ۲ بر صفر تیم گسترش به پایان رسید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.