کد خبر : 3146
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 - 6:52

پیام شهردار تبریز به مناسبت روز شهرداری ها ودهیاری ها

پیام شهردار تبریز به مناسبت روز شهرداری ها ودهیاری ها

 شهردار تبریز در پیامی با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تعامل و مشارکت، در اجرای رویکردهای توسعه شهر و روستا را زمینه‌ساز نیل به افق‌های درخشان پیشرفت کشور عنوان کرد.

در پیام دکتر صادق نجفی آمده است: نامگذاری ۱۴ تیر به عنوان روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، از اقدامات ارزنده‌ سال‌های اخیر، در توجه به نقش اساسی توسعه متوازن شهرها و روستاها و شکوفایی محورهای مختلف کشور است. باید باور داشته‌ باشیم که امروز، در پیگیری اهداف توسعه پایدار و تحقق سند چشم‌انداز نظام، هر یک از مفاهیم زیربنایی «شهر» و «روستا» باید با در نظر داشتن هویت و کارکرد اصلی خود، مورد توجه قرار گیرند.
نماینده شهرداران کشور در شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاران کشور، در ادامه این پیام تاکید کرده‌است: «همدلی و همزبانی» خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اصلی است که تبادل تجربیات، دستاوردها و همچنین حصول راهکارهای مشترک و موثر را در مقابل معضلات مختلف زندگی شهری و روستایی، در پی خواهد داشت. این اصل مترقی، نیازمند همگرایی و هم‌افزایی مدیریت شهری و روستایی  با سطوح مختلف دولتی است.
دکتر نجفی متذکر در پایان، با تبریک ۱۴ تیر، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به مجموعه فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی کشور، آورده است:  در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، به نام «همدلی و همزبانی» نامگذاری شده، اراده دولت تدبیر و امید را در مشارکت‌دهی  به مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، قدر می‌دانیم و مصمیم تا دست‌در‌دست یکدیگر، در مسیر عمران و آبادانی جای‌جای میهن اسلامی، گام برداریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.