کد خبر : 3328
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 5:42

محدث:پیشرفت های خوبی در زمینه فضای سبز تبریز حاصل شده است

محدث:پیشرفت های خوبی در زمینه فضای سبز تبریز حاصل شده است

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز جنگلکاری های انبوه در اطراف تبریز را اقدامی امیدوار کننده و خوش برای آیندگان عنوان کرده و گفت: با چنین انبوهکاری هایی شهروندان و مسافران می توانند در محیطی آرام به آرامش روحی برسند.

به گزارش  آی نیوز به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، مهندس سعید محدث در بازدید از سازمان پارکها و نظارت بر آخرین اقدامات و فعالیت های این مجموعه با بیان اینکه روند اقدامات سازمان پارکها در مقایسه با سالهای گذشته بسیار قابل توجه است، گفت: در اکثر موارد پیشرفت های خوبی در زمینه فضای سبز تبریز حاصل شده است.
محدث با تاکید بر اینکه همچنان به تلاش و فعالیت های بیشتر در زمینه توسعه فضای سبز تبریز نیاز داریم، تصریح کرد: با توجه به کمبود فضای سبز در تبریز و رساندن این سطح به میزانی مناسب نیاز به توسعه بیشتر در جهت انبوهکاری و جنگلکاری در پارکهای جدید اطراف شهر محسوس است.
وی توسعه این اقدامات را در راستای احساس رضایت و استفاده عموم شهروندان دانسته و افزود: امیدوارم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی تبریز در جهت توسعه فضای سبز باشیم.
این عضو شورای شهر تبریز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در راستای توسعه گلکاری در سطح شهر، اظهار داشت: طی یک سال گذشته از لحاظ گلکاری بدیع و زیبای انجام یافته در تبریز شاهد جلوه ای جذاب و دیدنی بودیم که این اقدامات گلکاری نسبت به سال های قبل رشد بسیاری داشته است که رضایت شهروندان را به همراه داشته است.
عضو هیئت رییسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه  برنامه های ما باید به گونه ای باشد که مدیران بعدی نیز برنامه های ما را قبول کرده و در توسعه آنها بکوشند، تصریح کرد: امیدوارم با همکاری و پشتیبانی شورای اسلامی شهر تبریز و نیروهای توانمند در سازمان پارکها بتوانیم اقداماتی را به سطح اجرایی برسانیم که برای نسل های بعدی نیز سودمند و قابل قبول باشد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.