کد خبر : 3337
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 6:49

لزوم تسریع در حل مشکل فضای سبز کوی صفاری

لزوم تسریع در حل مشکل فضای سبز کوی صفاری

 نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز، بر لزوم تسریع در حل مشکل فضای سبز کوی صفاری تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، دکتر اسماعیل چمنی  ضمن اعلام این مطلب تاکید کرد: در شرایطی که حتی  وجود یک درخت در سطح شهر نقش ارزشمندی در سلامت شهر و شهروندان دارد، نباید فضاهای سبز موجود در سطح شهر، با بی مهری مواجه شوند.
وی با اشاره به مشکل فضای سبز کوی صفاری نیز گفت:  در بازدیدی که از محل داشتم، وضعیت نامناسب آنجا و رفتاری را که با درختان تنومند و سرسبز شده، بالعینه مشاهده کردم و این در حالی است که شخص جناب استاندار بر حفظ و گسترش فضاهای سبز شهری تاکید ویژه ای دارند.
نایب رییس شورای شهر تبریز همچنین اذعان داشت: صرف این که این محل در تملک یک نهاد یا ارگانی باشد، عذر موجهی برای از بین بردن درختان آن جا نیست و دلیلی ندارد که با وجود حساسیت مقامات استانی نسبت به این موضوع، در حفظ موقعیت فضای سبز این کوی، تعللی صورت گیرد.
دکتر چمنی باردیگر بر ضرورت ورود مدیریت استان در حل و فصل این مسئله تاکید کرد و گفت: در شرایطی که چندین سال زمان لازم است تا نهال های غرس شده، به اندازه این درختان رشد کنند، چرا باید ظرفیت های چنینی فضایی نادیده گرفته شود و به همین جهت، لازم است تا مدیریت محترم استان، هر چه سریعتر در این موضوع ورود نموده و مانع تغییر کاربری و ازبین رفتن درختان آن جا شود.
وی در ادامه به اعلام آمادگی شهرداری در زمینه انجام اقدامات لازم برای تملک این فضا، تصریح کرد: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری برای تملک و تاکیدات مدیریت استان، تعلل در رسیدگی به وضعیت این محوطه، چه معنایی دارد؟
نایب رییس شورای شهر تبریز، اظهار امیدواری کرد با اعمال جدیت و سرعت در پیگیری این موضوع، از سوی مسوولین ذیربط، به زودی شاهد شادابی و سرسبزی درختان و فضای سبز کوی صفاری باشیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.