کد خبر : 3343
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 9:55

اجرای برنامه‌های سه‌ساله و تحول آفرین در مجموعه عینالی

اجرای برنامه‌های سه‌ساله و تحول آفرین در مجموعه عینالی

 مدیرعامل‌سازمان‌توسعه‌عون‌بن‌علی‌و‌پارک‌طبیعت، از اجرای برنامه‌های سه‌ساله و تحول آفرین عمرانی و زیباسازی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش آی نیوز، مسعود برزگر جلالی در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداری این سازمان، با بیان این مطلب اظهار داشت: با پیگیری این اقدامات، مسیر کنونی عینالی پس از اجرای زیرسازی و کف‌سازی و  ایجاد طرح‌های زیباسازی و گلکاری‌های متنوع، به پیاده‌راهی شایسته‌ و ایمن برای عبور خانواده‌ها و عموم گردشگران تبدیل خواهد داشت.
برگز  جلالی اضافه کرد:  با اجرای این طرح،  مسیر خودرویی دیگری از ربع رشیدی آغاز و به بقعه ختم خواهد شد.
وی با تاکید بر این‌که چشم‌انداز تله‌کابین مجموعه عینالی، باید زیباتر از این باشد شود، گفت: به همین منظور، ایجاد زیستگاه طبیعی در بخش‌های حفاظت‌شده‌ای از دامنه‌های عینالی و محیط اطراف، پیش‌بینی شده‌است.
مدیرعامل‌سازمان‌توسعه‌عون‌بن‌علی‌و‌پارک‌طبیعت، بهره‌برداری از دریاچه در مجاورت رستوران را از دیگر طرح‌های عینالی خواند و افزود: دریاچه «داغ‌گولی» به ظرفیت ۵۴ هزار مترمکعب در دهه فجر امسال، به بهره‌برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: دریاچه احداثی، علاوه بر افزایش زیبایی چشم‌انداز عینالی، در تامین آب طرح‌های توسعه جنگل‌کاری نیز موثر واقع خواهد شد؛ همچنین محدوده پیرامون این دریاچه به عرض شش متر پیاده‌راه خواهد بود.
 برزگر جلالی همچنین به احداث ساختمان جدید اداری این سازمان اشاره کرد و افزود: پیش‌تر ساختمان اداری مدیریت عینالی در یک محدوده مسکونی  بود و همین امر موجب ترافیک و نارضایتی شهروندان محدوده می‌شد؛ امروز با احداث و اضافه‌شدن این ساختمان به خود مجموعه عینالی، شاهد تمرکز واحدهای ستادی و عملیاتی و همچنین افزایش نظارت‌ها و پیگیری‌ها خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.