کد خبر : 33585
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 19:17

عملکرد فوق‌العاده تراکتور در سال جدید

عملکرد فوق‌العاده تراکتور در سال جدید

تیم تراکتور در سال ۱۴۰۲با عملکرد فوق العاده در ۴ بازی به ۱۰ امتیاز دست یافته است.

آی نیوز : تیم تراکتور سال ۱۴۰۱ را با دو شکست خانگی برابر پرسپولیس و مس رفسنجان به پایان برد و کام هواداران این تیم پرطرفدار پیش از عید تلخ شده و این تیم از کورس قهرمانان لیگ برتر هم خارج شد.

اما تراکتور در سال جدید شروع طوفانی داشته و در ۴ بازی خود موفق به کسب ۱۰ امتیاز شد.

پیروزی ۵ بر یک در مسجد سلیمان برابر نفت این شهر که بهترین برد خارج از خانه تراکتور در لیگ برتر است، برد مقابل سپاهان صدرنشین در تبریز، تساوی در انزلی و برد برابر پیکان نتایج تیم تراکتور در بازی‌های سال جدید است.

سرخپوشان تبریزی برای تثبیت رده چهارمی به امتیازات بازی‌های پایانی خود نیاز دارد که ابتدا باید در کرمان به مصاف مس این شهر روند. در تبریز میزبان تیم نساجی خواهند بود و در هفته پایانی در تهران مقابل استقلال صف آرایی خواهند کرد.

تراکتور در صورت کسب عنوان چهارمی، شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را خواهند داشت.

تیم تراکتور در سال ۱۴۰۲با عملکرد فوق العاده در ۴ بازی به ۱۰ امتیاز دست یافته است.

عملکرد فوق‌العاده تراکتور

عملکرد فوق‌العاده تراکتور

عملکرد فوق‌العاده تراکتور

یروزی ۵ بر یک در مسجد سلیمان برابر نفت این شهر که بهترین برد خارج از خانه تراکتور در لیگ برتر است، برد مقابل سپاهان صدرنشین در تبریز، تساوی در انزلی و برد برابر پیکان نتایج تیم تراکتور در بازی‌های سال جدید است. اما تراکتور در سال جدید شروع طوفانی داشته و در ۴ بازی خود موفق به کسب ۱۰ امتیاز شد. سرخپوشان تبریزی برای تثبیت رده چهارمی به امتیازات بازی‌های پایانی خود نیاز دارد که ابتدا باید در کرمان به مصاف مس این شهر روند. در تبریز میزبان تیم نساجی خواهند بود و در هفته پایانی در تهران مقابل استقلال صف آرایی خواهند کرد. تراکتور در صورت کسب عنوان چهارمی، شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را خواهند داشت. تیم تراکتور در سال ۱۴۰۲با عملکرد فوق العاده در ۴ بازی به ۱۰ امتیاز دست یافته است. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.