کد خبر : 33751
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 11:44

پنجره سرمایه گذاری تبریز برای یک دهه آینده تدوین می‌شود

پنجره سرمایه گذاری تبریز برای یک دهه آینده تدوین می‌شود

شهردار تبریز گفت: در حال تهیه یک بسته مدیریتی هستیم که پنجره‌ای به سوی یک دهه آینده شهر تبریز خواهد بود و اقتصاد و اشتغال شهر را تأمین خواهد کرد.

عقوب هوشیار امروز در یکصدو چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری تبریز ۲۰۲۳ تاکید کرد: همایش سرمایه‌گذاری ما باید نگاهی وسیع به ظرفیت‌های کشور داشته باشد.

وی افزود: سرمایه مردم در این زمینه زیاد است و باید نگرش ها در حوزه سرمایه گذاری تغییر یافته و کامل تر و جامع باشد تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده بهینه نماییم.

هوشیار گفت: سرمایه گذاران باید با مدل های مختلف سرمایه گذاری آشنا شوند و برای مجموعه هایی مانند دانش بنیان بخش ویژه ای تعیین شود.

شهردار تبریز افزود: اگر بتوانیم گردش اقتصادی شهر را قدرتمندتر و روان‌تر کنیم به تبع آن از درآمد پایدار بیشتری نیز برخوردار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ایده ها باید مولد سرمایه‌گذاری باشند نه زمین و ملک، گفت: اهمیت سرمایه‌گذاری برای همه مشخص است و در دهه گذشته نیز عمده بیانات مقام معظم رهبری مبتنی بر این موضوع بوده است.

هوشیاربرگزاری این همایش را حرکت جسورانه‌ای برای نشان‌دادن وضعیت بهتر جامعه ایرانی در حوزه سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: با خروج سرمایه‌های کشور، ده‌ها میلیون شغل آسیب‌پذیر می‌شوند که با برگزاری چنین همایش هایی می توان با تغییر نگرش ها اهمیت موضوع را نشان داد.

همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ بیست و چهارم مهرماه امسال به صورت علمی در دانشگاه تبریز و تخصصی در مرکز همایش های بین المللی توسط شهرداری برگزار می‌شود. ()


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.