کد خبر : 33780
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 11:10

اولویت سرمایه گذاری در تبریز با ایرانیان خارج از کشور است

اولویت سرمایه گذاری در تبریز با ایرانیان خارج از کشور است

شهردار تبریز گفت: فرصت های خوبی در منطقه و میان کشورهای همسایه ایجاد شده که با برنامه ریزی درست می‌توانیم سرمایه گذاران را به تبریز جذب کنیم.

یعقوب هوشیار در جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری با اشاره به اینکه ایرانیان و به‌ویژه آذربایجانی‌های ساکن در خارج از کشور علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران و سرزمین آبا و اجدادی خویش هستند، گفت: اولویت سرمایه گذاری در شهر تبریز با ایرانیان خارج از کشور به ویژه آذربایجانی‌های ساکن در کشورهای مختلف است.

وی با تأکید بر اقناع سرمایه‌گذاران ایرانی ساکن در خارج از کشور خاطرنشان کرد: : جذب سرمایه گذار یکی از مهم ترین اقدامات در توسعه و عمران شهری است و می‌توان از ظرفیت ایرانی‌ها و حتی آذربایجانی های ساکن در اروپا استفاده کرد.

هوشیار تاکید کرد: بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران هستند و وظیفه ما شناسایی هدفمند و جذب این سرمایه‌گذاران با گفتمانی صحیح است.

همچنین حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز اظهار کرد: همه باید عزم جدی جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری با محوریت برجسته سازی تبریز وجود داشته باشد، کشورهای هدف را مشخص کرده و تور اینفو راه اندازی کنیم.

وی افزود: در حالت کلی اگر بتوانیم ظرفیت ها و نیازهای تبریز را مطرح کنیم تا شهر تبریز مورد توجه قرار گیرد سرمایه گذاران به صورت خودجوش جذب خواهند بود. ()

برچسب ها : ،


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.