کد خبر : 3380
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 8:19

ضرورت نظارت مستمر بر زمان‌بندی اجرای پروژه و مدیریت مصرف منابع

ضرورت نظارت مستمر بر زمان‌بندی اجرای پروژه و مدیریت مصرف منابع

شهردار تبریز پروژه تقاطع غیرهمسطح حمید را از دستاوردهای مهم عمرانی و ترافیکی شهر تبریز خواند و افزود: تاثیرات و پیامدهای این پروژه سه سطحه، قطعاً در آینده راهگشا و کارساز خواهد بود.

به گزارش، دکتر صادق نجفی در حاشیه بازدید از فاز دوم تقاطع غیرهمسطح حمید با بیان این مطلب اظهار داشت: الگوی اجرای پرشتاب و دقیق فاز اول زیرگذر این تقاطع در سال گذشته، باید در تکمیل فاز دوم نیز مورد توجه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح حمید، با توجه به نقش‌آفرینی عمرانی و ترافیکی و همچنین نام زیبا و درخشان شهید حمید باکری در ورودی شهر، معرف جایگاه و نگرش عمرانی شهرداری به عموم مسافران و گردشگران خواهد بود.
دکتر نجفی متذکر شد: با توجه به همین امر، نظارت مستمر بر زمان‌بندی اجرای پروژه و نحوه مصرف منابع و مصالح، باید مورد توجه مجریان عمرانی منطقه واقع شود.
شهردار تبریز همچنین از تلاش‌های شهرداری منطقه دو در پیگیری پروژه قدردانی کرد.
پیش از سخنان دکتر نجفی، عباس عادلی‌شهیر، شهردار منطقه دو تبریز با ارایه گزارشی از روند پیشرفت پروژه گفت: عملیات اجرائی فاز ۲ تقاطع غیرهمسطح میدان استاد شهریار در قالب روگذر در محور شمال به جنوب این میدان با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصدی، از سوی تلاشگران حوزه معاونت عمرانی منطقه در حال اجراست.
شهردار منطقه دو در ادامه توضیحات خود با عنوان اینکه عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه و اجرای نمای سنگی این پروژه به پایان رسیده است تصریح کرد: عملیات اجرائی فاز دو این تقاطع، بطول ۱۵۰ متر و عرض ۱۵ متر در میدان استاد شهریار به عنوان اصلی ترین و پرترددترین ورودی کلانشهر تبریز در حال اجراست. عملیات شمع گذاری، پایه گذاری ستون ها، احداث دیواره شمالی و جنوبی فنداسیون ها، بتن ریزی قوس شمالی، احداث دیواره سنگی و جدول گذاری زیر پل به اتمام رسیده است.
عادلی‌شهیر مرحله بعدی اجرای روگذر سردار شهید باکری را قالب بندی و آرماتوربندی عرشه پل و جدول گذاری خیابان استاد معین ذکر کرده و گفت: این پروژه مابین ولیعصر شمالی و خیابان استاد معین در راستای شمال به جنوب میدان استاد شهریار در حال احداث می باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.