کد خبر : 3388
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 - 16:50

علوی: تصمیم به لیگ یکی شدن ماشین بجا بود/ نباید به تیم شوک منفی وارد کرد

علوی: تصمیم به لیگ یکی شدن ماشین بجا بود/ نباید به تیم شوک منفی وارد کرد

 سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تصمیم اعضای شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز ماشین سازی را به سطح اول فوتبال کشور نزدیکتر کرد.

به نقل از سایت باشگاه ماشین سازی تبریز، سید محمد علوی اظهار داشت:  در آخرین روزهای باقی مانده از فرصت نقل و انتقالات در شورای سازمان ورزش تصمیمی اتخاذ شد که منجر به لیگ یکی شدن ماشین سازی و تثبیت بازی قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان در لیگ یک شد و به این دلیل جا دارد از تمامی اعضای شورای سازمان ورزش شهرداری تشکر کنم.
علوی گفت: تیم ماشین سازی متعلق به شهرداری تبریز می باشد و با عنایت شهردار و اعضای شورای شهر و مسئولین شهر انشالله شاهد بازگشت دهها هزار هوادار تیم ماشین سازی به ورزشگاهها خواهیم بود.
وی افزود: با توجه به تصمیمات گرفته شده اگر ایستادگی، مقاومت و تدبیر مدیریت باشگاه نبود و اگر مدیریت باشگاه بحران روزهای آخر را مدیریت نمی کرد معلوم نبود که مدارک و قراردادهای بازیکنان و کادر فنی سر موقع به فدراسیون مکی رسید یا نه.
علوی ادامه داد: همچنین تیمی که با زحمات کادر فنی و مدیرعامل باشگاه تشکیل شده است در حال حاضر یکی از بهترین تیم های لیگ دسته یک فوتبال کشور می باشد که این مهم در هفته های آینده به عینه قابل مشاهده خواهد بود.
وی افزود: اگر در انتهای فرصت نقل انتقالات تغییرات مورد نظر در باشگاه اجرا می شد با توجه به اینکه قراردادها ثبت شده بود و عده ای از بازیکنان ماشین سازی از تیم های دیگر نیز پیشنهادات اغوا کننده ای داشتند به قطع یقین چند نفر از بازیکنان را از دست می دادیم و تیم شاکله خود رااز دست می داد و باز هم در آستانه شروع مسابقات ماشین سازی وضعیت نابسامانی می یافت.
سرپرست تیم ماشین سازی تبریز افزود: در صورتی که مجبور به عقد قرارداد مجدد با بازیکنان می شدیم یک سری از بازیکنان به احتمال قوی از عقد قرارداد سر باز می زند چون واقعا در این مدت پیشنهادات بسیاری برای بازیکنان تیم ماشین مطرح شده است که سعی و توان ما حفظ بازیکنان مد نظر کادر فنی بوده است.
علوی افزود:  خوشبختانه با درایت شهردار تبریز و همچنین سعی و همت و فداکاری مدیرعامل باشگاه قراردادهای بازیکنان و کادر فنی امضا و بعد از ثبت در هئیت فوتبال به فدراسیون جهت ثبت و طی مراحل لازم ارسال شد.
وی افزود: با توجه به اینکه فرصت نقل و انتقالات در حال اتمام بود هرگونه تغییر در وضعیت باشگاه در این مدت تصمیم خطرناک و بحران سازی بود که به لطف خدا به خیر گذشت.
وی گفت: من مطمئنم اگر فرد دیگری جای اکبرزاده بود با خالی کردن میدان نه تنها فضا را برای لیگ یکی شدن ماشین سازی از بین می برد که شاید برای بقا تیم نیز وضعیت مناسب نمی نمود.
وی افزود: انصافا اکبرزاده در فصل گذشته و فصل جاری با سلامت کامل، پاکی و اقتدار کامل خدمات ارزنده ای در باشگاه ماشین سازی تبریز انجام داده است.
وی اظهار امیدواری نمود: امیدواریم تصمیماتی گرفته شود که هواداران باشگاه ماشین سازی و همچنین کادر فنی و بازیکنان تیم با روحیه کامل برای لیگ برتری شدن تیم ماشین سازی تبریز تلاش نمایند.
وی افزود: کادر فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه هم قسم شده اند و یک ترکیب خوب ، کاردان، صمیمی و کارساز در باشگاه بوجود آمده استکه امیدواریم این تیم باحمایت اعضای شورای شهر و شهردار و سایر مسئولین راهی لیگ برتر شود.
علوی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه هر تغییر در تیم در حال حاضر به ضرر تیم بوده و روحیه تیم را کاهش داده و وضعیت را بحرانی می کند گفت:  با توجه به اینکه این جمع در مدت اخیر باهم انس گرفته و به عینه تیم تشکیل شده است باید با حمایت و کمک همگان کاری شود که شوک روانی منفی برای تیم ایجاد نشود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.